TripAdvisor
Innboks
Søk
Beitostølen Turistinformasjon Valdres
Norges beste feriedestinasjon

Super service og kunnskap til de som jobber her. Beste naturen med Norges flotteste fjellheim... les mer

Anmeldt 17. oktober 2017
Liv R
Stavanger, Norge
Turlangrennseldorado

Veldig hjelpsomt, imøtekommende og kunnksapsrikt personale. Beitostølen tilbyr landets beste... les mer

Anmeldt 10. juli 2015
Håkon F
Fredrikstad, Norge

Anmeldt 3. desember 2012

For hele familien, sportere eller familie, hele året. Ett av landets best besøkte steder for turglademennesker, også for profesjonelle nasjonale og internasjonale konkurransedeltakere på ski. Besøk også Lyskapellet, et utrolig flott og kunstnerisk rolig sted for meditasjon og refleksjon, like ved Helseportsenteret, grunnlagt av Erling Stordahl, en av våre avdøde, blinde men utrolig aktive kulturpersonligheter.

Dato for opplevelse: november 2012
Takk, Kjell Egil Ø