TripAdvisor
Innboks
Søk
Beitostølen Turistinformasjon Valdres
Norges beste feriedestinasjon

Super service og kunnskap til de som jobber her. Beste naturen med Norges flotteste fjellheim... les mer

Anmeldt 17. oktober 2017
Liv R
Stavanger, Norge
Service.

Jeg trodde hva service var, inntil jeg stakk innom turistinformasjonen på Beitostølen. Fikk gode... les mer

Anmeldt 5. oktober 2014
Kåre Norman E
Oslo, Norge

Anmeldt 5. oktober 2014

Fikk gode opplysninger om det jeg var interessert i å få vite. DETTE kunne de!

Dato for opplevelse: juli 2014
Takk, Kåre Norman E
Anmeldt 3. desember 2012

For hele familien, sportere eller familie, hele året. Ett av landets best besøkte steder for turglademennesker, også for profesjonelle nasjonale og internasjonale konkurransedeltakere på ski. Besøk også Lyskapellet, et utrolig flott og kunstnerisk rolig sted for meditasjon og refleksjon, like ved Helseportsenteret, grunnlagt av Erling Stordahl, en av våre avdøde, blinde men utrolig aktive kulturpersonligheter.

Dato for opplevelse: november 2012
Takk, Kjell Egil Ø