Enkle bakker, men mange aktiviteter

Bakkene er som forventet ganske enkle og mange flate partier. Selv om det var ikke preppet over... les mer

Anmeldt 16. mars 2019
larspistasj
Oslo, Norge
Flott anlegg

Anmeldt 25. februar 2016
595martinf
Fredrikstad, Norge

Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

Vi er fire personer her på Beitostølen nå i påsken 2017, og vi er veldig skuffet over standarden på løyper og heiser. Heisene er gamle, treige og slitt. Det er også så kort avstand mellom heisstol og bakken at man fort klemmer seg mellom slalomstøvlene og heisstolen. Veldig ubehagelig. Heisen opp til den høyeste toppen er usannsynlig treig! Den går i 5 kmt. Det tar to minutter å stå ned og så 10 minutter med heis opp igjen.
Nå har vi vært her i flere dager og kan ikke se at det har vært preppa i bakkene én eneste gang! Helt latterlig! Det går jo ikke an å stå i nedre halvdel av løypene. Her har dere mye å lære.
Synes også løypene kunne vært mye bredere stort sett over alt. Fell skog og lag skikkelige bakker!
Vi kommer neppe tilbake hit igjen.
Det blir Norefjell og Trysil på oss fremover.

Pluss for kort avstand til butikker og spisesteder.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Plystrern
Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Heisene stopper plutselig i 15 min, og de har gamle og utdaterte heiser. Vil ikke anbefaleå dra hit.

Dato for opplevelse: april 2017
2  Takk, martin h
Anmeldt 25. februar 2016 via mobile enheter

Flott anlegg med fine og barnevennlige bakker. Godt preparert og køene går kjapt unna. Kan skaffe alt i umiddelbar nærhet til bakken. Alt fra mat til utstyr. Eneste som trekker litt ned er at alle stolheisene hadde korte driftstans mer eller mindre hver tur.

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, 595martinf
Anmeldt 7. januar 2015

Fyrverkeri-batteriet til flere 100 000 kr rigget op midt i alpinbakken med ble fyrt av rett over 12. Et fantastisk skue!

Dato for opplevelse: januar 2015
Takk, Håkon F
Anmeldt 7. august 2013 via mobile enheter

Lange køer på trampolinen (barna får hoppe for lenge), og på MC-parken er det obligatorisk med 4 turer pr pers (kr 130) så da tar det minst 20 minutter pr pers! Jeg anbefaler én runde med sommer-bob og ingenting mere. Oppsummert: Dyrt og dårlig!

Dato for opplevelse: august 2013
1  Takk, ChrisHus