“Veldig bra!!”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

God mat,en rikholdig meny og ikke minst god service. Porsjonene er store og prisene lave. Anbefales på det
sterkeste!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hermelinus H

Anmeldt 10. september 2017 via mobile enheter

En enkel men fin restaurant/cafe som ligger i Fagernes sentrum. God mat og hyggelig betjening. Maten serveres veldig raskt og smakte godt.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Geiros68
Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Dag 1.Pizza Fagernes første dagen,saftig,sprø bunn og masse fyll.Fortreffelig.
Dag 2 .Mannen spiste hjemmelaget hamburger med stjerner i øya,det sier sitt.Jeg hadde litt kyllingvinger med vanlig nachochips og det var perfekt for meg som ikke var så veldig sulten .
Dag 3 Mannen hadde biffsnadder og var superfornøyd. Jeg spiste den beste kyllingsalat jeg har spist noen gang.
Vi kom tilbake flere ganger av en god grunn.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Linda P
Anmeldt 7. april 2016 via mobile enheter

Etter hva min datter sier, har Khalles værdens beste kebab. Bedre enn Bislett kebab. Å døm om jobber der er veldig hyggelige, beste service.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Heidi M
Anmeldt 9. august 2015 via mobile enheter

Spiste nattmat her etter en fuktig kveld på Svingen. De lokale skrøyt av kebaben så forventningene var høye. Kebaben var helt på det gjevne. God smak, men sausen kunne vært litt sterkere. Stort pluss for hjemmelaget lefse.

Dato for besøk: august 2015
Takk, LasseH801