“Lunsj lørdag ”

Jotunstogo
Vurdert som nr. 6 av 12 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Denne dagen så vi skiltet Jotunstogo. Vi ville ha rømmegrøt med spekemat. Maten var kjempegod. Det var også nok spekemat med litt grønt. Maten fikk vi raskt. Eg fikk en følelse av heimekos selvom vi var på «restaurant». Jeg tar gjerne turen igjen. Anbefaler at du også gjer det

3  Takk, 445vidarf
BeritA199, Daglig leder på Jotunstogo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Så hyggelig. Velkommen tilbake

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Lokalet er trivelig og det var betjeningen også. Maten er vanlig kro/kafeteria-mat som smakte helt greit! Vi voksne spiste hamburger med pommes frites og 10-åringen spiste pølse og pommes frites.
De hadde god kaffe og en rikholdig is-disk :-)

1  Takk, Synnøve S
Anmeldt 1. september 2018

Veldig god mat her,fint vr så vi sat ute å åt,god utsikt over sentrum,kjem gjerne tilbake,har vore her før.

1  Takk, Venture393326
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Urene og skitne bord ute. Måtte selv vaske, og det virket støvete overalt. Maten smakte ikke som forventet. Vi bestilte reinsdyrkarbonader, men fikk noe som lignet svenske kjøttboller. At det står hjemmelaget er en stor vits. Potetene er tydelig slike man får i mikrobølgeovnen. Maten kom fort på bordet så vi slapp å vente.

Takk, Anne H
Berit A, Eier på Jotunstogo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Beklagelig i en støvete byggeperiode.Svenske kjøttboller er små kjøttboller?? Vi har store karbonader, alt er hjemmelaget. Så at ikke du liker mine (er så). Denne retten har vi hatt på menyen i 15 år, hadde det vært negativt så hadde den vært fjernet. Potetene kokes på vanlig måte og leveres av Bama. Vet ikke hvor du kjøper poteter.

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi klarte å finne inngangen blant all byggingen, bestilte rømmegrøt og fjellørret. Rømmegrøten var veldig god, akkurat som forventet. Ørreten var virkelig stor, helstekt, fantastisk god. Dette stedet anbefales for tradisjonell norsk mat.

1  Takk, trondc183

Reisende som så på Jotunstogo, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Jotunstogo? Del dine erfaringer!