Beitostølen - en vinterparadis

Takk for en hyggelig service i Beitostølen og en fin allpinbakken. Perfekt egnet for de som vil... les mer

Anmeldt 21. mars 2022
jotunheimentravel
Fagernes, Norge
Fantastisk familierafting m/ juvhopp

Anmeldt 18. juli 2021
prebenrynningm
Oslo, Norge

Anmeldt 18. juli 2021

Vi fikk en fantastisk dag på elva, med tilpassede utfordringer basert på alder og ønske. Og med hyggelige og trygge guider

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, prebenrynningm
Agneta82, Resepsjonssjef på Beitostølen Aktiv & Skiskole, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei,
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om din opplevelse med oss.
Det setter vi stor pris på, håper å se dere igjenn!

Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Dette kan absolutt anbefales! Mere proffe folk må du lete lenge etter!

Morsomme instruktører som forstår sine kunder!

Kan absolutt anbefales !

Passer for alle aldersgrupper!

Dato for opplevelse: februar 2021
Takk, 105jensh
Agneta82, Resepsjonssjef på Beitostølen Aktiv & Skiskole, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2021

Hei,
Tusen takk for at du tok deg til til å skrive noen rader om din opplevelse hos oss.
Snowrafting er en populær aktivitet på Beitostølen.
Vi er veldig glade for at dere anbefaler oss og at dere hade en fin tur på Beitostølen.
Håper å se dere tilbake for å teste noen av de andre aktivitetene vi tilbyr både sommer og vinter.

Anmeldt 9. april 2019 via mobile enheter

Vi var 20 personer som kjørte snøscooter på bane, skjøt med luftgevær, isbadet og hygget oss ved gapahuken ved vannet. Serviceinnstilte og supre mennesker gjorde opplevelsen komplett!

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, legendenftw
Agneta A, Front Office Manager på Beitostølen Aktiv & Skiskole, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding vi hadde en fin dag i campen med dere, håper å se dere tilbake på Beitostølen.
Tøff gjeng som isbada i Øyangen.

Anmeldt 16. mars 2019 via mobile enheter

Vi hadde en flott tur til Synshorn med Alex i dag.
Alex er en hyggelig og kunnskapsrik guide som vi anbefaler på det varmeste.

Alex hadde en grundig gjennomgang av sikkerhetsutstyr og lærte oss mye om vurdering av snøforhold.
Tusen takk for en flott tur!

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, 382j_rgenf

Tilbakemeldinger er viktig for at vi skal utvikle oss. Da kan vi levere bedre å bedre opplevelser til alle våre gjester. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en review her på TripAdvisor. Håper å se dere tilbake på Beitstølen for flere flotte toppturer

Anmeldt 20. februar 2019

Anbefaler alle å prøve randonee/topptur med denne gjengen. Vi følte oss veldig trygge og ivaretatt hele veien. En veldig kul skiopplevelse vi ikke ville vært foruten!!

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Compass51954384827

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en review her på TripAdvisor.Tilbakemeldinger er viktig for at vi skal utvikle oss. Da kan vi levere bedre å bedre opplevelser til alle våre gjester. Håper å se dere tilbake på Beitstølen for flere flotte toppturer