“Fysjofysjom”

Chens Beijing House
Vurdert som nr. 8 av 12 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 26. august 2018

Var ein gjeng på 10 damer som var ute på tur i går. Skulle ha ein middagsstopp på Beitostølen,men det vart ein tragisk opplevelse. Det var mange folk i restauranten men den kinesiske dama som tok imot oss ordnet bord å vi sette oss, Sat ei lang stund før det kom nokon å tok opp bestillingar,men til slutt kom det ei dame som tok opp bestilling på drikke og maten vi ville ha. ETTER 1,5 TIMER KOM MATEN!!! Å sjølsagt kom ikkje maten til alle samstundes,neida gjekk vel ca eit kvarter før alle fekk maten. Maten var for såvidt grei,men den eine dama hadde fått all peparen dei hadde att. Dei hadde også ein guttonge på 8-10 år som gjekk rundt å tok opp bestillingar. Til å ha så mange gjester var dette spisestedet veldig ubderbemanna. Rydding av bord vart ikkje gjort og de to servitørene sprang med maten. Blir nok ikkje å finne blant gjestene der meir nei.

Dato for besøk: august 2018
Takk, AudL14

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde lyst på kinamat. Har aldri vært innom her selv om vi ofte besøker Beitostølen. Vi fikk rask bord og servering. Når vi venter på maten oppdager vi hvilket Rotete og skittent lokale vi har satt oss i. Vinduene har ikke vært vasket i år. Disken fløt over av rot. Huff!!
Maten kom raskt men smakte ikke bra. Kjøttet var ikke stekt skikkelig.
Hit kommer vi ikke tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, hadeland
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 4. 2 voksne og 2 barn.
Barna ønsket seg burger og løvbiff med pommes frites. De voksne bestilte en kylling si-shuan og biff wok med soya.

Pommes frites til barna var kald når den ble servert. Burgeren var ok, men smakløs. Løvbiffen var grei.

Kylling si-shuan og biff wok var ikke god. Virket som om maten først hadde blitt laget og blitt liggende i lake før den ble varmet opp igjen. Grønnsakene var ikke crispy men bløte.

De ansatte var heller ikke service innstilte, og virket overhode ikke interessert i sine kunder.

Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Remi_1993
Anmeldt 25. desember 2017 via mobile enheter

Maten smakte lite og ikke som forventet til den høye prisen. Vi var familie på 10 så vi hadde litt av hvert. Ingen ble fornøyd og har endt med dårlig mage på de fleste.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, betinalan
Anmeldt 7. oktober 2017

Maten er helt grei med god smak og store prosjoner. Servitørene bør læres opp slik at de skjønner hva en kunde er. De rydder ikke fra bord som er ferdig. Det gir infgen gos opplevelse. Prisen forsvarer ikke totalopplevelsen. De rydder lite underveis mens man spiser.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, TomRoarNilsen

Reisende som så på Chens Beijing House, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Chens Beijing House? Del dine erfaringer!