“Ønsker tydeligvis ikke gjester”
Anmeldelse av Chens Beijing House

Chens Beijing House
Vurdert som nr. 12 av 18 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 22. juli 2020

Vi fikk aldri spist der, så maten kan vi ikke si noe om, men vi gikk inn og fant ingen ansatte der. Hørte noen drev på kjøkkenet og prøvde å få kontakt, men ingen kom. Da gikk vi til Peppes i stedet.

Takk, 7benteb

Anmeldt 21. juli 2020

STYR UNNDA!!
Når vi ankom restauranten tok det en time får maten kom. Det tok lang tid får vi fikk BESTILT. Den 10-11 år gamle gutten var sur og skrek til oss. Maten var ikke god, seig.
Vi fikk vondt i magen. Vasken på do var løs og hang å slang. Anbefales IKKE.

Takk, DayTrip321770
Anmeldt 19. juli 2020

Det fløt tallerkener med matrester og skitne glass på alle bord både ute og inne. Betjenigen var mer opptatt av mobil tlf. enn å rydde! Lite hyggelig !

1  Takk, KristinB1813
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

En sliten restaurant, med den sedvanlige kinarestaurant menyen. I tillegg var det mulig å få en del vanlige norske veikromiddager.
Servitører var en voksen dame, og en gutt på 11-12 år. Det var stort sett gutten som tok seg av vårt bord, og det klarte han fint. Maten var grei.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Hellebor
Anmeldt 13. juli 2020

Masse folk en søndag kveld. Kaos med rydding av bord og seating av nye gjester. Da vi endelig fikk plass ble bestilling tatt av en sjefete 11-åring totalt blottet for serviceinnstilling. Mulig han er en del av familien, men dette må være ulovlig barnearbeid! Lokalet ser ikke ut som en kinarestaurant i det hele tatt. Trenger et løft! Maten kom relativt raskt, smakte godt, og det var rikelig med mat. I forhold til Covid-19 burde stedet vært stengt. Det må jobbes med service og bemanning skal vi komme tilbake hit + lokalet.

Takk, Morten A

Reisende som så på Chens Beijing House, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Chens Beijing House? Del dine erfaringer!