“Styr unna hvis du kan velge noe annet. ”
Anmeldelse av Chens Beijing House

Chens Beijing House
Vurdert som nr. 12 av 18 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Når vi ankom restaurant var det flere tomme bord som ikke var ryddet.
Det tok lang tid å få bestilt. Enda lengre tid å få drikke ( kom etter å ha minnet servitør om det og repetert bestilling).

Etterhvert kom mat, en først og 5-10 min etterpå mat til de andre to i selskapet. Riktig nok hadde vi da nesten fått maten til et annet bord i mellomtiden... Ene retten (av de to siste som ble levert) manglet en av hovedingrediensene å måtte ha en vendereis til kjøkkenet.
Ettersom vi hadde god tid å følge med mens vi ventet på våres mat observerte vi flere tallerkener som var innom flere bord før de havnet på riktig sted.

Den unge gutten (ca 10 år?) som anviser bord, tar opp bestilling og noen ganger serverer drikke er ikke en hyggelig opplevelse, utrivelig og fri for service innstilling.

Mat;
Store porsjoner, gjennomsnittlig smak.

Konklusjon;
Hvis du har mulighet, styr unna å finn heller et hyggelig sted å spise.

1  Takk, ulricaz2016

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom litt over klokken ett for å spise lunsj. De åpnet klokken tolv sto det på skiltet som står utenfor. Derfor går vi inn døren som står åpen. Inne er ikke bordene ferdig satt opp og ingen som jobber der er å se. Etter noen minutter med venting og roping hallo, gikk vi på Peppes isteden. Det ville tydeligvis ikke ha gjester.

Takk, ineanastasiab
Anmeldt 22. juli 2020

Vi fikk aldri spist der, så maten kan vi ikke si noe om, men vi gikk inn og fant ingen ansatte der. Hørte noen drev på kjøkkenet og prøvde å få kontakt, men ingen kom. Da gikk vi til Peppes i stedet.

Takk, 7benteb
Anmeldt 21. juli 2020

STYR UNNDA!!
Når vi ankom restauranten tok det en time får maten kom. Det tok lang tid får vi fikk BESTILT. Den 10-11 år gamle gutten var sur og skrek til oss. Maten var ikke god, seig.
Vi fikk vondt i magen. Vasken på do var løs og hang å slang. Anbefales IKKE.

Takk, DayTrip321770
Anmeldt 19. juli 2020

Det fløt tallerkener med matrester og skitne glass på alle bord både ute og inne. Betjenigen var mer opptatt av mobil tlf. enn å rydde! Lite hyggelig !

1  Takk, KristinB1813

Reisende som så på Chens Beijing House, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Chens Beijing House? Del dine erfaringer!