“Styr unna”

Chens Beijing House
Vurdert som nr. 10 av 17 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales ikke- maten var ikke mer enn ok. Vi var 8 ved bordet og ingen var spesielt fornøyd med maten.
Urovekkende at ett så lite barn har ansvar for all bestilling, og det føles ugreit å bestille øl og vin til maten av små barn.

Vi var mer eller mindre siste kunder for dagen, og ikke ett bord ble ryddet når andre gjester forlot resturanten- det så forferdelig ut når vi forlot stedet.

1  Takk, idab305

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler stedet! Vi fikk meny og all service av en liten hjelper (sønn av ansatt) som gjorde en super jobb! Veldig mye mat som smakte veldig bra

Takk, Gro Anita F
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Når vi ankom restaurant var det flere tomme bord som ikke var ryddet.
Det tok lang tid å få bestilt. Enda lengre tid å få drikke ( kom etter å ha minnet servitør om det og repetert bestilling).

Etterhvert kom mat, en først og 5-10 min etterpå mat til de andre to i selskapet. Riktig nok hadde vi da nesten fått maten til et annet bord i mellomtiden... Ene retten (av de to siste som ble levert) manglet en av hovedingrediensene å måtte ha en vendereis til kjøkkenet.
Ettersom vi hadde god tid å følge med mens vi ventet på våres mat observerte vi flere tallerkener som var innom flere bord før de havnet på riktig sted.

Den unge gutten (ca 10 år?) som anviser bord, tar opp bestilling og noen ganger serverer drikke er ikke en hyggelig opplevelse, utrivelig og fri for service innstilling.

Mat;
Store porsjoner, gjennomsnittlig smak.

Konklusjon;
Hvis du har mulighet, styr unna å finn heller et hyggelig sted å spise.

1  Takk, ulricaz2016
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom litt over klokken ett for å spise lunsj. De åpnet klokken tolv sto det på skiltet som står utenfor. Derfor går vi inn døren som står åpen. Inne er ikke bordene ferdig satt opp og ingen som jobber der er å se. Etter noen minutter med venting og roping hallo, gikk vi på Peppes isteden. Det ville tydeligvis ikke ha gjester.

Takk, ineanastasiab
Anmeldt 22. juli 2020

Vi fikk aldri spist der, så maten kan vi ikke si noe om, men vi gikk inn og fant ingen ansatte der. Hørte noen drev på kjøkkenet og prøvde å få kontakt, men ingen kom. Da gikk vi til Peppes i stedet.

Takk, 7benteb

Reisende som så på Chens Beijing House, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Chens Beijing House? Del dine erfaringer!