“Bra mat, hyggelig priser”
Anmeldelse av Chens Beijing House

Chens Beijing House
Vurdert som nr. 10 av 16 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Rask servering av velsmakende mat. Store porsjoner. Biff Chopsuye (masse kjøtt, sprø grønnsaker), Grillet and (anbefales!), Fritert and/sursøt saus (mye frityr, ellers god) og Husets anbefalte kjøttrett x3 (spicey og god). Vann m/isbiter i store glass. Rimelige priser. Kantineaktig interiør. Alt i alt helt OK for en sulten barnefamilie på gjennomreise.

Dato for besøk: august 2020
Takk, LeivEiriksson2000

Anmeldt 27. juli 2020

Svært varierende kvalitet på maten denne gang. Feil servert rett i forhold til bestilling, og dette forplantet seg til betalingen. Det ble riktig til slutt. Dessverre var det mye gjester og relativt mye kaos. Jeg bekymrer meg for den unge servitøren som er nevnt i andre anmeldelser. Jeg bekymrer meg også for aktuelt smittevern denne fredagskvelden.

Takk, jnchrst
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales ikke- maten var ikke mer enn ok. Vi var 8 ved bordet og ingen var spesielt fornøyd med maten.
Urovekkende at ett så lite barn har ansvar for all bestilling, og det føles ugreit å bestille øl og vin til maten av små barn.

Vi var mer eller mindre siste kunder for dagen, og ikke ett bord ble ryddet når andre gjester forlot resturanten- det så forferdelig ut når vi forlot stedet.

1  Takk, idab305
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler stedet! Vi fikk meny og all service av en liten hjelper (sønn av ansatt) som gjorde en super jobb! Veldig mye mat som smakte veldig bra

Takk, Gro Anita F
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Når vi ankom restaurant var det flere tomme bord som ikke var ryddet.
Det tok lang tid å få bestilt. Enda lengre tid å få drikke ( kom etter å ha minnet servitør om det og repetert bestilling).

Etterhvert kom mat, en først og 5-10 min etterpå mat til de andre to i selskapet. Riktig nok hadde vi da nesten fått maten til et annet bord i mellomtiden... Ene retten (av de to siste som ble levert) manglet en av hovedingrediensene å måtte ha en vendereis til kjøkkenet.
Ettersom vi hadde god tid å følge med mens vi ventet på våres mat observerte vi flere tallerkener som var innom flere bord før de havnet på riktig sted.

Den unge gutten (ca 10 år?) som anviser bord, tar opp bestilling og noen ganger serverer drikke er ikke en hyggelig opplevelse, utrivelig og fri for service innstilling.

Mat;
Store porsjoner, gjennomsnittlig smak.

Konklusjon;
Hvis du har mulighet, styr unna å finn heller et hyggelig sted å spise.

1  Takk, ulricaz2016

Reisende som så på Chens Beijing House, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Chens Beijing House? Del dine erfaringer!