“God mat, dårleg service”
Anmeldelse av Chens Beijing House

Chens Beijing House
Vurdert som nr. 13 av 19 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

God mat, store porsjoner. Vi var heldig og fikk generelt god service, men observerte at fleire andre gjester blei «offer» for dårleg service av ein liten gutt (ca 10 år). Han framstår sjefete og uhøflig med alle gjester både ved bestillig, velkomst og betaling. Her burde det vore stilt spørsmål til kor vidt dette er barnearbeid og kor lovlig det eigentleg er.

Takk, SivJanneR

Anmeldt 23. juli 2021

Maten smakte rett og slett ikke bra, gummikylling, dårlig fritert. Restauranten var utrolig rotete, med bord som ikke blir ryddet opp. Kom en ny kunde, ble oppvasken heller plassert på et annet bord istedenfor inn på kjøkkenet. Alle ledige bord hadde oppvask. Et barn tok seg av servering, og var veldig lite høflig. Spar kinamaten til en annen gang, styr unna her! Burde vært stengt.

Takk, P9954SHkso
Anmeldt 14. juli 2021

Alt var godt, nudler og grønnsaker.
Alt bortsett fra gummikyllingen, som tilfeldigvis var hoveddelen av retten!

Takk, Broder_Nik
Anmeldt 13. juli 2021

Vel verdt et besøk. God mat, store porsjoner og utmerket service.
Restauranten ligger midt i " sentrum"

1  Takk, HamarTrond
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte 2 friterte kyllingretter . Da rettene kom så de « blasse « ut men vi prøvde allikevel.
Maten var rett og slett grusom .Kylling var tørr, friteringen var ikke god nok så det ble en litt @ gummismak» , grønnsakene var noen ananasbitwr, 1agurkskive og 1 paprikaskive .
Vi gikk igjen og selv om servitøren stod å så på oss / maten så spurte hun ikke om det var noe galt .
Ville helst ikke gitt de 1 på anmeldelsen men heller minus tegn.

Takk, monan224

Reisende som så på Chens Beijing House, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Chens Beijing House? Del dine erfaringer!