“Dårlig mat”

Chens Beijing House
Vurdert som nr. 13 av 19 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 3. august 2021

Kjøpte tre retter som skulle taes med, fikk beskjed om 20 minutter, maten var klar etter ca 30 minutter. Dette er i utgangspunktet ikkje eit problem. Spurte etter bestikk, noe som vi da ikkje hadde fått og servitøren måtte gå tilbake og hente. Etter vi hadde komt oss i bilen og kjørt eit stykke for å nyte litt kinamat ble skuffelsen stor. Ein ting var at vi ikkje hadde fått med soyasaus, den er forsåvidt grei og kan skje flere plasser. Men maten var smakløs, gummiaktig og dårlig fritert. Bestilte stekt ris, den var nøytral og stekt i alt for mye eller gammel olje? Olje belegget lå som ei hinne i halsen etter inntak og bidrog med sure oppstøt/gulping etterpå, til tross for at eg knapt spiste av den. Bestilte stekte egg nudler, den luktet veldig rart, retten var smakløs og kjøttet gummiaktig. Bestilte også nr 39, som var ein rett med diverse frityrstekte "delikatesser" til ein liten formue. Etter min erfaring så er frityrstekt gyllen eller brun. Denne var mer gul-hvit, seig og smakløst. For noen som er veldig glad i kinamat, så var denne opplevelsen ganske forferdelig i sammenligning til andre mat opplevelser innen asiatisk mat. Så kjøp heller mat hos noen andre ved besøk på Beitostølen, verre kan det vertfall ikkje bli.

Takk, Gro85S

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

God mat, store porsjoner. Vi var heldig og fikk generelt god service, men observerte at fleire andre gjester blei «offer» for dårleg service av ein liten gutt (ca 10 år). Han framstår sjefete og uhøflig med alle gjester både ved bestillig, velkomst og betaling. Her burde det vore stilt spørsmål til kor vidt dette er barnearbeid og kor lovlig det eigentleg er.

Takk, SivJanneR
Anmeldt 23. juli 2021

Maten smakte rett og slett ikke bra, gummikylling, dårlig fritert. Restauranten var utrolig rotete, med bord som ikke blir ryddet opp. Kom en ny kunde, ble oppvasken heller plassert på et annet bord istedenfor inn på kjøkkenet. Alle ledige bord hadde oppvask. Et barn tok seg av servering, og var veldig lite høflig. Spar kinamaten til en annen gang, styr unna her! Burde vært stengt.

Takk, P9954SHkso
Anmeldt 14. juli 2021

Alt var godt, nudler og grønnsaker.
Alt bortsett fra gummikyllingen, som tilfeldigvis var hoveddelen av retten!

Takk, Broder_Nik
Anmeldt 13. juli 2021

Vel verdt et besøk. God mat, store porsjoner og utmerket service.
Restauranten ligger midt i " sentrum"

1  Takk, HamarTrond

Reisende som så på Chens Beijing House, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Chens Beijing House? Del dine erfaringer!