Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

En stor gjeng kollegaer overnattet to netter i forbindelse med tur over Besseggen. Gammelt ærverdig sted, koselige rom og gode senger. Litt uvant med toalett og dusj på gangen med det gikk fint. Badstue og bading i vannet utenfor hører med.
Svært bra frokost og gode middager. Fint med tilgang på flere typer kaffe ved resepsjon.
Turen over Besseggen i regn og tåke gikk også bra, så da er alle glade og fornøyde.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 1geirm
Anmeldt 29. august 2018

Når du kommer inn møter du fortiden i positiv forstand. "Varme" rom, nydelig interiør, imøtekommende personale, deilig frokost.
Vil en sitte for seg selv og lese, for eksempel, er det mange plasser rundt om kring der en kan sette seg ned i ro og fred.
Utenfor er det fantastisk natur.

Takk, 623Lajla
Anmeldt 6. august 2018

Fin beliggenhet, et nydelig sted, men er i behov av gjennomgripende oppdatering. Veldig slitt, og sengene var grusomt vonde.
Frokosten var helt fantastisk, mye å velge mellom og ualminnelig godt brød. Servicen var også upåklagelig, et svært hyggelig personale.
Er veldig glade i området rundt Beitostølen , men kommer nok ikke til å overnatte på Bygdin igjen, da det er overpriset i forhold til kvaliteten på fascilitetene. Men, dra dit for å gå turer og å spise, DET gjør vi gjerne.

Takk, Ompalompa66
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Du drar ikke hit dersom du forventer et tipp-topp moderne hotell. Bygdin fjellhotell er et hotell med sjel og en historie som startet i 1912. Når det er sagt, har stedet bøttevis med sjarm, fantastisk beliggenhet, veldig hyggelig betjening, hunder som er hjertelig velkomne, svært god mat og hyggelige stuer. Alt er rent og ordentlig. Det kommer stadig forbedringer, noe vi har sett gjennom våre tre besøk her. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, 351andr_v
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en flott overnatting på vakre Bygdin, i forbindelse med tur over Besseggen. Gammelt og ærverdig hotell, rent og med et helt fantastisk personale!
En fransk, eksperimentell kokk, gjorde middagen spennende. Ostekake med vaffel og brunost til dessert, absolutt en ny variant som muligens har et potensiale
Felles wc og bad på gangen har også sin sjarme.

Spisesalen åpnet før frokost, for oss som ønsket å smøre niste og få fylt opp termosen før fjelltur, 50.- for termos og niste er en god pris!
20 min biltur til Gjendesvatn og parkering. Shuttlebuss kjører regelmessig fra p-plass til båt, enkelt og effektivt.

Takk for oss, vi kommer gjerne tilbake til Bygdin

Dato for oppholdet: juli 2018
4  Takk, tones484