TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 4. oktober 2018

Godt inne iu Jotunheimen ved Bygdin, den største innsjøen i Jotunheimen. Bare dagsbesøk, ikke overnattet. Bygget i 1912 og bærer preg av den når det gjelder planløsing, med dusj i gangen, men vasker på alle rom. Men stuer og spisestue helt på høyden av et folkemuseum, med gammeldags hygge og gjennomført gammeldags bondestil, av klasse. Verdt en tur bare for å se.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 272gunnarh
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

En stor gjeng kollegaer overnattet to netter i forbindelse med tur over Besseggen. Gammelt ærverdig sted, koselige rom og gode senger. Litt uvant med toalett og dusj på gangen med det gikk fint. Badstue og bading i vannet utenfor hører med.
Svært bra frokost og gode middager. Fint med tilgang på flere typer kaffe ved resepsjon.
Turen over Besseggen i regn og tåke gikk også bra, så da er alle glade og fornøyde.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 1geirm
Anmeldt 29. august 2018

Når du kommer inn møter du fortiden i positiv forstand. "Varme" rom, nydelig interiør, imøtekommende personale, deilig frokost.
Vil en sitte for seg selv og lese, for eksempel, er det mange plasser rundt om kring der en kan sette seg ned i ro og fred.
Utenfor er det fantastisk natur.

Takk, 623Lajla
Anmeldt 6. august 2018

Fin beliggenhet, et nydelig sted, men er i behov av gjennomgripende oppdatering. Veldig slitt, og sengene var grusomt vonde.
Frokosten var helt fantastisk, mye å velge mellom og ualminnelig godt brød. Servicen var også upåklagelig, et svært hyggelig personale.
Er veldig glade i området rundt Beitostølen , men kommer nok ikke til å overnatte på Bygdin igjen, da det er overpriset i forhold til kvaliteten på fascilitetene. Men, dra dit for å gå turer og å spise, DET gjør vi gjerne.

Takk, Ompalompa66
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Du drar ikke hit dersom du forventer et tipp-topp moderne hotell. Bygdin fjellhotell er et hotell med sjel og en historie som startet i 1912. Når det er sagt, har stedet bøttevis med sjarm, fantastisk beliggenhet, veldig hyggelig betjening, hunder som er hjertelig velkomne, svært god mat og hyggelige stuer. Alt er rent og ordentlig. Det kommer stadig forbedringer, noe vi har sett gjennom våre tre besøk her. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, 351andr_v