Anmeldt 27. juli 2020

Vi skulle ynde oss et godt måltid etter en lange tur og bestilte dagens rett "Jegergryte". Vi fikk en tallerken bestående av ca 90% potetstappe med noen få pølsebiter i en ferdigsaus. Salaten som var med i prisen måtte vi ekstra spørre om. Det som kom var litt oppskåret kinakål. Alt dette til den stolte prisen av ca.185,-kr.. Dette holder ikke må! Her forventer man mer kvalitet.
NB: Anmeldelsen gjelder kun kafeteria på hotellet. Vi har ikke bodd der.

Takk, arst62
Helena Boldisova, Guest Services / Front Office på Bygdin Hoifjellshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart i går

Takk for at du deler opplevelsen din og vi setter pris din ærlig tilbakemelding. Det var leit å høre at du ikke likte Jegergryte. Vi beklager dette og vi vil sørge for at det ikke skjer igjen og at gjestene våre mottar en god opplevelse som tilsvarer forventningene.

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

For et herlig sted og herlig vertskap! De gjorde turen perfekt for barna våre. God mat og senger De lagde pinnebrød og pølser og grillet for barna - topp service for ungene våre❤️ drar gjerne tilbake :)

Dato for oppholdet: september 2019
3  Takk, elins688
Anmeldt 23. august 2019

Vi var to venninner som tilbragte tord. 15.08 - til søn. 18.08 på Bygdin høifjellshotell og de leverte igjen god service, mat og veldig hyggelig betjening.
Det er ikke det mest moderne hotell, men det er sjarmen og atmosfæren som gjør dette særeget - håper de beholder dette.
Vi fikk flott rom med utsikt til fjellet og Bygdinfjorden og fast sitteplass under middagene i "kongestolene".
Deilig å komme til 3-retters mm. etter lange dager i fjellet
Vi sees igjen

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Voyager783857
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi bodde på Bygdin Høyfjellshotell for å nyte den vakre naturen på Valdresflya. Hotellet ligger ved Bygdin innsjø. Hotellet har en helst spesiell atmosfære i gammel norsk tradisjon. Restauranten serverer tradisjonelle retter fra naturen, kjøtt fra elg, hjort mv og områdets spesialitet rakfisk. Et meget hyggelig sted å bo når man skal ta turen til Bitihorn eller Besseggen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, hennings612
Anmeldt 12. juli 2019

Etter eierskifte i fjor er Bygdin blitt et meget tiltalende sted der gammel tradisjon i bilder, innredning og møblementer har den nye tid godt inkorporert. Internasjonal og hyggelig betjening og vi fikk nydelig lunsj ved to anledninger da vi passerte på vei til Valdresflya. Vi rakk ikke overnatting denne gangen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, DagB45