eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bygdin fjellhotell er lekkert restaurert i 1800-tallsstil, som stadig blir bedre og triveligere. For få år siden overtok nye eiere. De satser åpenbart på kulturell trofasthet, oppussing og god service. Vi bodde på nyoppussede enkeltrom med bad i gangen. Fra første møte av var stemningen munter og jovial. Maten var god og kokken hadde åpenbart ambisjoner om å gjøre den enda bedre. Hotellet er det perfekte utgangspunkt for fjellturer, og betjeningen stiller gjerne opp med tips og bilskyss til Valdresflya eller Beitostølen. Et svært trivelig og velholdt fjellhotell med en passende eim av fordums prakt. Håper å komme tilbake snart.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 831petterm
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig hyggelig opphold. Trivelig og hjelpsomt vertskap og betjening. Veldig god mat. Vi bodde deri to døgn med halvpensjon og både frokost og middag var topp. Det samme gjaldt renhold. Vi hadde et veldig enkelt rom som nok stod for tur til oppussing slik mange rom nok har vært gjennom. Trivelige salonger og spisesal som tydelig gå uttrykk for hotellets historie. Vi kommer mer enn gjerne tilbake.

1  Takk, gunvoro361
Helena Boldisova, Marketing på Bygdin Hoifjellshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen takk for det og velkommen til oss igjen:)

Anmeldt 3. april 2021 via mobile enheter

Var en uke på lavinekurs/godkjenning regi Norske Redningshunder.
Tross strenge smittevernstiltak var dette en fantastisk uke ved foten av Jotunheimen.
De ansatte var alltid positiv, imøtekommende og viste meget god service.
Maten var en opplevelse i seg selv.
Dette er ett hotell fra 1912, hvor de har klart å ta vare på det gamle. Ett hotell med sjarm!
Naturopplevelsene står i tur sommer som vinter.
Hit skal jeg tilbake
Takk for besøket Hege og Leo

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, HegeK3
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Et veldig flott og ærverdig hotell, hvor de har klart å bevare mye av den opprinnelige stilen, med mange småstuer og tidsriktige møbler. God mat hadde de også, et sted man absolutt bør innom på vei over fjellet.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Svein737
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Alltid koselig på Bygdin fjellhotell. Denne gangen var vi spent på organisering i forhold til coronasituasjonen. Velorganisert frokostbuffet med egen vert. Stort sett tydelig informasjon og nøye rengjøring av stoler og bord mellom hver gjest,mulig å holde god avstand.
Vi var veldig fornøyd og følte oss trygge.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Fjellgeita123