Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Bestill nÄ, betal under oppholdet
Priceline
Agoda.com
eDreamsUSD 140
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
4–9 av 75 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Var her i to netter med en venninne for Ä gÄ tur i fjellene. Vi bestilte rom med dobbeltseng og privat bad. Fine, nyoppussede rom med alt man trenger. God frokost med en del utvalg. God plassering i forhold til mange fine toppturer og rusleturer.
I forhold til mat (lunsj og middag) var det et litt vanskelig opplegg. Det var ogsÄ lite informasjon sÄ mÄtte spÞrre i resepsjonen, det la vi merke til at mange mÄtte. Restauranten har én fastsatt 3-retters hver dag med flere borsettninger ila. Kvelden. For Ä spise her bÞr man egentlig reservere i forkant. Dette mÄtte vi selv spÞrre om. Restauranten hadde stort vinutvalg og hÞy kvalitet pÄ maten. Vil man ikke ha 3-retters kan man be om bare hovedrett. For noen er nok ikke dette nok mat siden den er lagd for Ä passe med to andre retter.
Hotellet har ogsÄ en cafe som selger varmmat. Denne stenger kl. 17:00.
Cafeen har gode kanelboller og selger vafler, kake, is, Ăžl o.l.
Pluss for at gjester bare kan forsyne seg med kaffe, kakao og te som de selv Ăžnsker.
Litt kaotisk med elbil ladere (4st) fordi plassene hvor man kan lade ofte er opptatte eller blir brukt som parkeringsplass av dagsturister.
Rommet vÄrt fremstod rent og vi ble positivt overrasket over at vi fikk hotellpute og vanlig hodepute.
Kan trygt anbefale Ă„ bo her

Romtips: Skal du bare parkere her for Ä gÄ pÄ dagstur koster det 60 NOK
Takk, hannelbe
Anmeldt 17. juli 2021

Flott hotell med historisk sus plassert i et fantastisk omrÄde. SvÊrt hyggelige og serviceinnstilte ansatte. Hadde forventet litt hÞyere gastronomisk opplevelse da 3 retters meny ikke leverte til forventningene.

Takk, Boaboa82
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bygdin fjellhotell er lekkert restaurert i 1800-tallsstil, som stadig blir bedre og triveligere. For fÄ Är siden overtok nye eiere. De satser Äpenbart pÄ kulturell trofasthet, oppussing og god service. Vi bodde pÄ nyoppussede enkeltrom med bad i gangen. Fra fÞrste mÞte av var stemningen munter og jovial. Maten var god og kokken hadde Äpenbart ambisjoner om Ä gjÞre den enda bedre. Hotellet er det perfekte utgangspunkt for fjellturer, og betjeningen stiller gjerne opp med tips og bilskyss til Valdresflya eller BeitostÞlen. Et svÊrt trivelig og velholdt fjellhotell med en passende eim av fordums prakt. HÄper Ä komme tilbake snart.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 831petterm
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig hyggelig opphold. Trivelig og hjelpsomt vertskap og betjening. Veldig god mat. Vi bodde deri to dÞgn med halvpensjon og bÄde frokost og middag var topp. Det samme gjaldt renhold. Vi hadde et veldig enkelt rom som nok stod for tur til oppussing slik mange rom nok har vÊrt gjennom. Trivelige salonger og spisesal som tydelig gÄ uttrykk for hotellets historie. Vi kommer mer enn gjerne tilbake.

1  Takk, gunvoro361
Helena Boldisova, Marketing pÄ Bygdin Hoifjellshotell, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen takk for det og velkommen til oss igjen:)

Anmeldt 3. april 2021 via mobile enheter

Var en uke pÄ lavinekurs/godkjenning regi Norske Redningshunder.
Tross strenge smittevernstiltak var dette en fantastisk uke ved foten av Jotunheimen.
De ansatte var alltid positiv, imĂžtekommende og viste meget god service.
Maten var en opplevelse i seg selv.
Dette er ett hotell fra 1912, hvor de har klart Ä ta vare pÄ det gamle. Ett hotell med sjarm!
Naturopplevelsene stÄr i tur sommer som vinter.
Hit skal jeg tilbake
Takk for besĂžket Hege og Leo