eDreamsUSD 140
Agoda.comUSD 140
Anmeldt 31. juli 2021

Flott, historisk hotell! Lagt til rette for hva enn du måtte ønske å gjøre i høyfjellet!

Lov med hund og gode avtaler for dette.

De fikser ekstra tidlig frokost og niste hvis du skal avgårde tidlig. Deilig rømmegrøt når du kommer tilbake fra tur. Tørkerom tilgjengelig.

Veldig imøtekommende og hyggelig personale. God, lokal mat og drikke.

God middag i restauranten.

Takk, julihallaien
Helena Boldisova, Guest Services / Front Office på Bygdin Hoifjellshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Så hyggelig å høre at du var fornøyd med oppholdet her, Juliane! Takk for at du kom, og at du tok deg tid til å dele opplevelsen din.

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Var her i to netter med en venninne for å gå tur i fjellene. Vi bestilte rom med dobbeltseng og privat bad. Fine, nyoppussede rom med alt man trenger. God frokost med en del utvalg. God plassering i forhold til mange fine toppturer og rusleturer.
I forhold til mat (lunsj og middag) var det et litt vanskelig opplegg. Det var også lite informasjon så måtte spørre i resepsjonen, det la vi merke til at mange måtte. Restauranten har én fastsatt 3-retters hver dag med flere borsettninger ila. Kvelden. For å spise her bør man egentlig reservere i forkant. Dette måtte vi selv spørre om. Restauranten hadde stort vinutvalg og høy kvalitet på maten. Vil man ikke ha 3-retters kan man be om bare hovedrett. For noen er nok ikke dette nok mat siden den er lagd for å passe med to andre retter.
Hotellet har også en cafe som selger varmmat. Denne stenger kl. 17:00.
Cafeen har gode kanelboller og selger vafler, kake, is, øl o.l.
Pluss for at gjester bare kan forsyne seg med kaffe, kakao og te som de selv ønsker.
Litt kaotisk med elbil ladere (4st) fordi plassene hvor man kan lade ofte er opptatte eller blir brukt som parkeringsplass av dagsturister.
Rommet vårt fremstod rent og vi ble positivt overrasket over at vi fikk hotellpute og vanlig hodepute.
Kan trygt anbefale å bo her

Romtips: Skal du bare parkere her for å gå på dagstur koster det 60 NOK
Takk, hannelbe
Anmeldt 17. juli 2021

Flott hotell med historisk sus plassert i et fantastisk område. Svært hyggelige og serviceinnstilte ansatte. Hadde forventet litt høyere gastronomisk opplevelse da 3 retters meny ikke leverte til forventningene.

Takk, Boaboa82
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bygdin fjellhotell er lekkert restaurert i 1800-tallsstil, som stadig blir bedre og triveligere. For få år siden overtok nye eiere. De satser åpenbart på kulturell trofasthet, oppussing og god service. Vi bodde på nyoppussede enkeltrom med bad i gangen. Fra første møte av var stemningen munter og jovial. Maten var god og kokken hadde åpenbart ambisjoner om å gjøre den enda bedre. Hotellet er det perfekte utgangspunkt for fjellturer, og betjeningen stiller gjerne opp med tips og bilskyss til Valdresflya eller Beitostølen. Et svært trivelig og velholdt fjellhotell med en passende eim av fordums prakt. Håper å komme tilbake snart.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 831petterm
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig hyggelig opphold. Trivelig og hjelpsomt vertskap og betjening. Veldig god mat. Vi bodde deri to døgn med halvpensjon og både frokost og middag var topp. Det samme gjaldt renhold. Vi hadde et veldig enkelt rom som nok stod for tur til oppussing slik mange rom nok har vært gjennom. Trivelige salonger og spisesal som tydelig gå uttrykk for hotellets historie. Vi kommer mer enn gjerne tilbake.

1  Takk, gunvoro361
Helena Boldisova, Marketing på Bygdin Hoifjellshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen takk for det og velkommen til oss igjen:)