“God burger og fin atmosfære”
Anmeldelse av Hytta Mat & Vinhus

Hytta Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra burger. Kult lokale med veldig god atmosfære. Hyggelig betjening, god service, kanskje litt stive priser.

Takk, christianhayopsahl

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha studert hva slags spisesteder som var på Beitostølen og hva de hadde på menyen falt valget på dette stedet. Vi bestilte indrefilet av hjort, det var fantastisk godt, det eneste som trakk litt ned var at gulrota var litt mye kokt, men det er småpirk når alt det andre var perfekt tilberedt. Bestilte sjokolade fondue til dessert, den var fantastisk. Hyggelig betjening.

Takk, LoveTravel822600
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Denne restauranten er verdt turen til Beitostølen alene! Fantastisk god mat, drikke, service og lokale. Hit skal vi igjen! Anbefales på det sterkeste!

Takk, Sareliesk
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat og god service i rustikke koselige lokaler.
Meget overraskende at vi fant en slik restaurant tilknyttet en campingplass! Dette takket være TripAdviser.
Et nydelig måltid som i høyeste grad var verdt prisen. Hjort og biff smakte utmerket. Desserten lige så!

1  Takk, TubaFinn
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat, fin stemning i lokalet, veldig hyggelig personal og en kjempe god vinmeny. Det er sjelden jeg er så imponert over god mat. Verdt hver en krone. Anbefales på sterkeste. Vi kommer absolutt til å stikke innom igjen dersom vi kjører forbi. Kan nok være en fordel å booke bord, var så vidt plass til oss en fredags ettermiddag.

Takk, fjasogvas

Reisende som så på Hytta Mat & Vinhus, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Hytta Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!