“Fantastisk god atmosfære.”

Hytta Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god atmosfære. Deilig mat! Må testes hvis du er på Beitostølen. Ligger litt gjemt nede på campingplassen.

Takk, anneirber

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Denne restauranten ligger litt bortgjemt på en campingplass, men for en atmosfære og god mat. Vi var en familie på fire der barna bestilte fjellørret, og vi voksne bestilte kamskjell og fiskesuppe til forrett og hjort og lammeskank til hovedrett. Alle rettene var perfekt tilberedt og servicen var upåklagelig. Er du på Beitostølen må du legge inn et besøk, og du bør nok bestille bord.

Takk, Carl Christian S
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et par som spiste en to retters meny en sommerkveld i juli. Bord var bestilt på forhånd. Vi kom 1/2 t før tiden, men det var ikke noe problem. Godt tatt i mot og henvist til et hyggelig bord ganske umiddelbart. Vi bestilte asparges og kamskjell til forrett - helt nydelig! Passe stekt og kokt - asparges knaset i munnen Hovedrett var burger med tilbehør, samt fjellørret med dagens friske grønnsaker og nypoteter. Fullt skår også her- gode og velbalanserte smaker, alt passe stekt og kokt God service.

Takk, 205lailag
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra burger. Kult lokale med veldig god atmosfære. Hyggelig betjening, god service, kanskje litt stive priser.

Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha studert hva slags spisesteder som var på Beitostølen og hva de hadde på menyen falt valget på dette stedet. Vi bestilte indrefilet av hjort, det var fantastisk godt, det eneste som trakk litt ned var at gulrota var litt mye kokt, men det er småpirk når alt det andre var perfekt tilberedt. Bestilte sjokolade fondue til dessert, den var fantastisk. Hyggelig betjening.

Takk, LoveTravel822600

Reisende som så på Hytta Mat & Vinhus, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Hytta Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!