“Fantastisk feriestart!”

Hytta Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, vin og hyggelig feriemiddag på Beitostølen! Biff du skal lete lenge etter, nydelig hjemmelaget saus, kamskjell av øverste klasse

Takk, Trip65545272544

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og veldig bra service , vennlig servitør
Vakkert sted til å spise. Anbefale å spise vilt mat vi har spist hjørt (perfekt )

Dato for besøk: mai 2021
Takk, radoslaw19
Anmeldt 13. juni 2021

Ved en tilfeldighet leste jeg om Hytta Mat & Vinhus for noen mnd siden, og da vi i dag bestemte oss for å teste rekkevidden på vår nye Mustang Mach E el-bil så la vi turen innom Beitostølen.
Pratet med eier før avreise i dag og fortalte hvorfor vi var på tur, og han ville gjerne se Mustangen live :-)
Vi ankommer Beitostølen og kjører på Google Maps, begynner å lure når den drar oss ned på en campingplass, men det står da skilt dit om at vi er på rett vei :-)

Vi blir møtt av eier og ser litt på bilen før vi slipper inn i en superkoselig restaurant i god gammeldags tømmerstil :-)
Flotte lokaler og hyggelig velkomst av servitør :-)
Vi får gode tips om hva vi bør prøve på menyen, og det ble absolutt ikke feil ....
Vi startet med forrett , valgte da Hvitvinsdampede hvite og grønne asparges og Pannestekte kamskjell. Bare helt nydelig med masse smaker begge deler.

Hovedretten bestod av Indrefilet av hjort og Biff indrefilet med peppersaus(byttet ut Bearnaisesausen) , og det var så godt at vi nesten overspiste :-)

Til dessert ble det Vanilje og lavendelsyltet jordbær. Iflg hun som spiste den var den bare heeeelt nydelig :-)

Så folkens, skal dere til Beitostølen så er Hytta Mat & Vinhus plassen å spise, og har du ikke tenkt deg til Beitostølen så syns jeg du skulle revurdere det og ta turen allikevel kun for å spise her :-)

Vi kommer garantert tilbake :-)

3  Takk, OnAir797818
Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Vi valgte dette spisestedet ut i fra tidligere kommentarer. Spisestedet er lite og trivelig med god fokus på tiltak mot Covid 19.
Vi spiste pannestekte kamskjell ti forrett og hjortestek til hovedrett. Til dessert husets is og creme brulet.
Alt var perfekt tillaget og smakte nydelig.
Kelneren var oppmerksom og med god fokus på service.
Et besøk vi vil huske lenge.
Kan anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, trondv850
Anmeldt 18. september 2020

Spesielt lokale med atmosfære.
Veldig god sørvis frå hyggeleg og kunnskapsrikt personale. Fantastsik mat, både sjømat, vilt og vegetar. Godt utval av vegtar og vegansk og lett å få tilpassa maten etter spesielle behov.

Dato for besøk: september 2020
Takk, sdr083

Reisende som så på Hytta Mat & Vinhus, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Hytta Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!