“Beste restaurant på Beitostølen ”
Anmeldelse av Hytta Mat & Vinhus

Hytta Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, hyggelig personale
Vi spiste hjort og entrecote - begge deler smakte meget godt
Vinen vi fikk anbefalt smakte fortreffelig
Kommer gjerne igjen

1  Takk, Stale1961

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, som alltid veldig bra service og hyggelig atmosfære spiste alle 3 forrettene, spennende godt sammensatte smaker

Takk, Voyage00987138599
Anmeldt 20. juli 2021

Helt ok mat, god vin. Ba om å få servert sausen ved siden av maten. Dette ble glemt så for min del badet maten i saus.
Personalet var ikke tilstede så "mersalg" gikk de glipp av. Opplever at det er dumt å skrive om seg selv at de tar godt vare på gjestene. Vil gi dem et godt tips om å ta et besøk på Cafeen litt lengre opp i gaten for å lære om å god service til gjestene.

Takk, 205renateh
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Har spist her 3 ganger i løpet av det siste halvåret. Første gangen (tidlig våren 2021) spiste vi nydelig piggvar, kamskjell og villsvin skank. De to siste besøkene har ikke nådd opp til samme høyder dessverre, betydelig lavere kvalitet på maten, dårligere service. Men fortsatt hyggelig sted og hyggelige folk.

1  Takk, Lise40
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

For et flott sted å spise. Fantastisk service og meget god mat. Vi var blitt anbefalt stedet av venner og dette var en høydare

Takk, Captain3054

Reisende som så på Hytta Mat & Vinhus, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Hytta Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!