“Ren nytelse”

Hytta Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Gamle seterlokaler med nydelig mat og ypperlig service. Hjort indrefilet er spesialiteten. En god opplevelse.

Takk, 135ragnarh

Anmeldt 4. august 2021

Vi spiste biff m/ bearnaisesaus og lammeskank, og sjokoladefondant til dessert. Maten og drikken var helt fantastisk og servicen upåklagelig! Dette stedet besøker vi gjerne igjen.

Takk, kristinrT2880KR
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat. Vi spiste Husets burger og hjortesteik. Nydelig gjennomført mat og ikke minst smak.
Etterfulgt av en vakker og god dessert.
Personalet kommer med gode anbefalinger og er utrolig imøtekommende og vennlig.
Anbefaler på det sterkeste.

Takk, miahagaasperheim
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, hyggelig personale
Vi spiste hjort og entrecote - begge deler smakte meget godt
Vinen vi fikk anbefalt smakte fortreffelig
Kommer gjerne igjen

1  Takk, Stale1961
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, som alltid veldig bra service og hyggelig atmosfære spiste alle 3 forrettene, spennende godt sammensatte smaker

Takk, Voyage00987138599

Reisende som så på Hytta Mat & Vinhus, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Hytta Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!