“Middag for to med litt skuffende utfall”
Anmeldelse av Hytta Mat & Vinhus

Hytta Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Menyen besto av kun en eneste fiskerett, resten kjøtt. Servitøren forsto ikke norsk og når vi forsøkte oss på dansk gikk hun over til engelsk. Når vi har noe å bemerke på maten må faktisk servitøren kunne forstå det som skal formidles til kjøkkenet. Fisken var god men som vi påpekte var nøttene røyka ihjel og at det kun var fennikel som grønnsak var ikke helt vår favoritt. Her bør menyen endres.

Takk, MaritJonland
Kai S, Owner på Hytta Mat & Vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2021

Hei Marit. Takk for tilbakemelding. Vår Danske servitør-lærling blir bedre i Norsk for hver dag, men vi er klar over at språket kan være en utfordring. Vi er alltid flere servitører til stede, beklager at vi har sviktet her. Menyen endres stadig etter årstider. Mvh Kai

Anmeldt 20. september 2021

Hyggelig lun atmosfære. Vi ble godt mottatt og ivaretatt gjennom hele måltidet.
God mat. Absolutt verdt et besøk om du har muligheten.

Takk, thomashQ2750CY
Anmeldt 12. september 2021

Nydelig mat! Vi fikk god mottagelse av hovmester, men service i forhold til prisnivå sto dessverre ikke helt i stil.

Takk, kjerstianette
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Gamle seterlokaler med nydelig mat og ypperlig service. Hjort indrefilet er spesialiteten. En god opplevelse.

Takk, 135ragnarh
Anmeldt 4. august 2021

Vi spiste biff m/ bearnaisesaus og lammeskank, og sjokoladefondant til dessert. Maten og drikken var helt fantastisk og servicen upåklagelig! Dette stedet besøker vi gjerne igjen.

Takk, kristinrT2880KR

Reisende som så på Hytta Mat & Vinhus, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Hytta Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!