eDreamsUSD 110
Agoda.comUSD 110
TripadvisorUSD 110
Anmeldt 27. juli 2020

Vi hadde en fin leilighet for to personer med bad og Tv. Ikke håndklær på rommet. Wifi-ok. Vennlig personale. Savner litt mer informasjon i resepsjonen under innsjeking. Litt bråk fra gaten men rolig om natten. Godt utgangspunkt for turer.

Takk, arst62
Anmeldt 22. juli 2020

Store leiligheter, fantastisk utsikt, men det bærer preg av slitasje. Rengjøring kunne også vært bedre. Pluss for at frokost er inkludert og flotte turmuligheter i nærheten. Internett var veldig tregt.

Takk, 307alms
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Vi leide en flott leilighet helt sentralt.
Hadde det vi trengte og butikkene lå rundt.
Flott utsikt og stille om natten. (Nå var vi der midt i uken).
Hyggelig personale, og spesielt takk til vaktmester som prøvde å hjelpe oss da bilen hadde gått tom for strøm :)

Anbefales i høyeste grad :)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 652_ysteini
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig hotell med en fantastisk betjening. Spesielt i resepsjonen.

Rommet var lite og badet akkurat stort nokk til at en ikke får klaustrofobi, men vi var ikke på Beitostølen for å sitte på rommet. I forhold til andre hoteller jeg har besøkt, fremsto badet som nyoppusset.

Frokosten var i enkleste laget. Jeg ville trodd at noen spennende oster, pølser, spekemat, fisk og annen lokalprodusert mat ville vært naturlig.
Lite av maten var merket og vi forsøkte tre ganger å få svar fra en av betjeningen om eggene var bløt eller hardkokte. Det viste seg at de var et sted midtimellom. Stort potensiale for forbedring.

Vi kommer tilbake, men velger mest sansynlig en av leilighetene.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, SteinA740
Anmeldt 17. oktober 2019 via mobile enheter

Ligger midt i sentrum med alle butikker og restauranter mm rett utenfor døra. Hyggelig betjening. Lite folk og nokså dødt utenfor sesong, ikke åpen bar. Koselig restaurant i hotellet. Slitte, kjipe rom

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Klm0301