USD 11 956
Hotels.comUSD 11 956
eDreamsUSD 115
Agoda.comUSD 114
Anmeldt 1. august 2020

Vi alle 8 hadde Beitostølen som utgangspunkt før båtturen fra gjendesheim til Memurubu, god service, rene rom, rene pene fellesområder. dette var faktisk det beste høyfjellshotellet vi hadde opplevd på denne rallar/bessegg turen vår god frokost og alt stemte

Romtips: Få rom som ikke vender mot veien
1  Takk, Berg F
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

En bitteliten leilighet over Peppes. Gammel og kunne trengt en oppgradering. Men hadde det vi trengte. Mye for pengene. Sentral beliggenhet. Dusj på rommet. Sovesofa og ett lite kjøkkenhjørne med det man trenger for å lage seg litt mat.

Takk, anneirber
Anmeldt 27. juli 2020

Vi hadde en fin leilighet for to personer med bad og Tv. Ikke håndklær på rommet. Wifi-ok. Vennlig personale. Savner litt mer informasjon i resepsjonen under innsjeking. Litt bråk fra gaten men rolig om natten. Godt utgangspunkt for turer.

Takk, arst62
Anmeldt 22. juli 2020

Store leiligheter, fantastisk utsikt, men det bærer preg av slitasje. Rengjøring kunne også vært bedre. Pluss for at frokost er inkludert og flotte turmuligheter i nærheten. Internett var veldig tregt.

Takk, 307alms
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Vi leide en flott leilighet helt sentralt.
Hadde det vi trengte og butikkene lå rundt.
Flott utsikt og stille om natten. (Nå var vi der midt i uken).
Hyggelig personale, og spesielt takk til vaktmester som prøvde å hjelpe oss da bilen hadde gått tom for strøm :)

Anbefales i høyeste grad :)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 652_ysteini