Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Koselig hotell med hyggelige ansatte .
God frokost .
Fikk litt dårlig utsikt fra rommet .
Ikke vært på dette hotellet tidligere , men vi kommer nok til å benytte dette ved en senere anledning .
Beitostølen er absolutt ett sted å anbefale , fin natur .

Takk, Irene J
Anmeldt 24. september 2020

Vi er et par som ankom leilighet tilhørende Bergo hotel onsd 17 sept ettermiddag. Gammelt og slitt.Blir møtt i leiligheten med rent bad, men leiligheten forøvrig var fullt av brødsmuler på bord, og salongen. Verandaen var fullt av eggeskall. Vi fikk en beklagelse og fikk beskjed om å gå oss en tur. Etter en time trodde vi alt var i orden, men ser etterhvert at gulvet er full av støv og flekker på laken som ikke har gått bort i vask. Full oppvaskmaskin (som vi fikk beskjed om at det var vårt ansvar å rydde opp i etter forrige gjester) Resepsjonen fikk opplyst at det var ledig i restaurant « heimatt» dagen etter og skulle booke plass for oss. Når vi ankommer restauranten er heller ikke dette gjort. Med en pris på over kr 2000,- pr natt føler vi at dette er alt for dårlig. Ikke et spørsmål om det var noe de kunne gjøre for å «bøte» på «skaden». Har sendt E-post til hotellet for fem dager siden, og fortsatt ikke fått svar. Vi er veldig skuffet, og skjønner at det er et hotell som er dårlig på selvkritikk. Resultatet blir at vi ikke kommer dit igjen.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, Hage246
Anmeldt 1. august 2020

Vi alle 8 hadde Beitostølen som utgangspunkt før båtturen fra gjendesheim til Memurubu, god service, rene rom, rene pene fellesområder. dette var faktisk det beste høyfjellshotellet vi hadde opplevd på denne rallar/bessegg turen vår god frokost og alt stemte

Romtips: Få rom som ikke vender mot veien
1  Takk, Berg F
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

En bitteliten leilighet over Peppes. Gammel og kunne trengt en oppgradering. Men hadde det vi trengte. Mye for pengene. Sentral beliggenhet. Dusj på rommet. Sovesofa og ett lite kjøkkenhjørne med det man trenger for å lage seg litt mat.

Takk, anneirber
Anmeldt 27. juli 2020

Vi hadde en fin leilighet for to personer med bad og Tv. Ikke håndklær på rommet. Wifi-ok. Vennlig personale. Savner litt mer informasjon i resepsjonen under innsjeking. Litt bråk fra gaten men rolig om natten. Godt utgangspunkt for turer.

Takk, arst62