“Vi kom i tretiden på ettermiddagen.”
Anmeldelse av Stølen Bakeri

Stølen Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Beitostølen
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom i tretiden på ettermiddagen. God plass i lokalet, kun tre bord inne var besatt. Vi bestilte hver vår svele og en kopp kaffe. Bord som var ledige var ikke tørket godt av/ smuler på bord og på løper på bordet. For høy bakgrunnsmusikk i lokalet. Ansvarlig person (bak disk- en voksen mann)hadde småflekkete piquetskjorte og en halvstor , tydelig skurv på albuen (hva med et plaster?).
Svelen ble stekt etter bestilling og smakte godt ! Kaffe var lunken og middelmådig.
Utvalget i disk var begrenset, men delikat
Her er mye å forbedre med hygiene utad og vask av bord.

Takk, 205lailag

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dessverre ble vi svært skuffet etter åpning med nye eiere. Vi skulle spise lunsj oG bestilte tomatsalat med mozzarella. Salaten besto av ei lita skive brød med cherrytomater og litt timian, samt en liten syltynn skive mozzarella. Prisen sto ikke i forhold til det vi bestilte, og det var langt fra å bli mett av.

Takk, Swixberte
Anmeldt 6. juli 2020

God bolle, men dagens suppe var lunken og for mye saltet. Visst nok populært sted, mange kunder, kan ha problemer med å få bord. Bordene ble ikke ryddet så fort.

1  Takk, Voyagian
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Vi opplevde ikke at det var et godt utvalg og mye fristet ikke. Prisene hjalp heller ikke...
Vi kommer ikke tilbake da dagligvarebutikkene dekker behovet.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, SteinA740
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Stølen bakeri er det beste bakeriet og spisested som jeg vet om. Alltid hyggelig og god service. Brødene og rundstykkene er en sikker innertier, og kakene alt for fristende. Lunsjen de serverer er knallgod, og hvis du er på Beitostølen må du gå innom her!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ninaiww

Reisende som så på Stølen Bakeri, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Stølen Bakeri? Del dine erfaringer!