“Koselig bakeri”
Anmeldelse av Stølen Bakeri

Stølen Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Beitostølen
Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Koselig bakeri hvor du kan sitte ned og spise eller ta med deg det du trenger hjem. Deilig med ferskt brød tilfrokost.

Dato for besøk: september 2020
Takk, RagnhildN

Anmeldt 5. august 2020

Triste greier. Etter flere år med topp kvalitet og service har det kommet ny driver og det har dessverre gått kraftig ut over kvaliteten. Både mat og drikke holder dessverre ikke mål. Kakeutvalget kan ikke på noen måte sammenlignes med tidligere. Alle bildene av gode lunsjretter og fristende kaker er ikke av nåværende utvalg, vær obs på det. Vi var faste kunder tidligere - det er det slutt på for vår del. Veldig synd!

1  Takk, BjoernG_Oslo
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom i tretiden på ettermiddagen. God plass i lokalet, kun tre bord inne var besatt. Vi bestilte hver vår svele og en kopp kaffe. Bord som var ledige var ikke tørket godt av/ smuler på bord og på løper på bordet. For høy bakgrunnsmusikk i lokalet. Ansvarlig person (bak disk- en voksen mann)hadde småflekkete piquetskjorte og en halvstor , tydelig skurv på albuen (hva med et plaster?).
Svelen ble stekt etter bestilling og smakte godt ! Kaffe var lunken og middelmådig.
Utvalget i disk var begrenset, men delikat
Her er mye å forbedre med hygiene utad og vask av bord.

Takk, 205lailag
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dessverre ble vi svært skuffet etter åpning med nye eiere. Vi skulle spise lunsj oG bestilte tomatsalat med mozzarella. Salaten besto av ei lita skive brød med cherrytomater og litt timian, samt en liten syltynn skive mozzarella. Prisen sto ikke i forhold til det vi bestilte, og det var langt fra å bli mett av.

Takk, Swixberte
Anmeldt 6. juli 2020

God bolle, men dagens suppe var lunken og for mye saltet. Visst nok populært sted, mange kunder, kan ha problemer med å få bord. Bordene ble ikke ryddet så fort.

1  Takk, Voyagian

Reisende som så på Stølen Bakeri, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Stølen Bakeri? Del dine erfaringer!