“Sikkerstikk”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Amerikansk, Pizza
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Alltid et sikkerstikk dersom man trenger en grei middag. Man kan ikke ha høye forventninger til maten på Peppes men de leverte overraskende bra. God service og rask matlevering.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 74ronnyl

Anmeldt 18. juli 2018

Peppes Pizza på Beitostølen viser at skal man ut å spise på stedet så er de et godt valg. Pizza veldig god og et servicevennlig personal.

Takk, Haakon H
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Den vanlige gode stemning som alltid er på disse pizzarestaurantene. God pizza og fantastisk god dessert.
Alltid bra på Peppes

Takk, 880bj_rnt
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Vi kom utenfor vintersesong og det var knall service mitt i sola... pizzaen var perfekt stekt med akkurat passe sprø kant so absolutt ikke var deigete .. bare å nyte

Takk, johnmV7661VH
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Her fikk vi bord med engang. Kjappe og effektive servitører ,veldig hyggelig. Vi bestilte Beef and wine,veldig god pizza med tynn bunn! Igjen, super betjening.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Tonje J

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!