“Kjempegod pizza og hyggelig servitør!”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Amerikansk, Pizza
Anmeldt 1. august 2018

Virkelig god Peppes-pizza, og hyggelig servitør. Barna trivdes på lekerommet og var godt fornøyde med sin mat. Muligheter til å sitte ute i det fine sommerværet.

Takk, Fjeldfugl

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte pizza Parma & Trøffel, samt biff og løk.

Parma&trøffel pizzaen var tørr, og manglet den mozzarella osten de mente var der når vi spurte forsiktig.

Biff og løk var ok.

Takk, Jan otto s
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Alltid et sikkerstikk dersom man trenger en grei middag. Man kan ikke ha høye forventninger til maten på Peppes men de leverte overraskende bra. God service og rask matlevering.

Takk, 74ronnyl
Anmeldt 18. juli 2018

Peppes Pizza på Beitostølen viser at skal man ut å spise på stedet så er de et godt valg. Pizza veldig god og et servicevennlig personal.

Takk, Haakon H
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Den vanlige gode stemning som alltid er på disse pizzarestaurantene. God pizza og fantastisk god dessert.
Alltid bra på Peppes

Takk, 880bj_rnt

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!