“Serviceinnstilt personale”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 5 av 21 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Amerikansk, Pizza
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Maten ble kjapt levert selv med en del gjester. Flink servitør under opplæring. Deilig mat som alltid, fast innslag på våre turer til Beitostølen.

1  Takk, ElinS241

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Dette er en Peppes-restaurant prikk lik alle andre, som serverer det samme som alle andre Peppes’er :-)
Hyggelig betjening!

Takk, 772synn_ves
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Peppes er Peppes som det har vært siden de åpnet på Solli plass rundt 1970. Hyggelig og rustikk lokale. Pizzaen var vanlig Peppes standard.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, halepe
Anmeldt 1. august 2018

Virkelig god Peppes-pizza, og hyggelig servitør. Barna trivdes på lekerommet og var godt fornøyde med sin mat. Muligheter til å sitte ute i det fine sommerværet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Fjeldfugl
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte pizza Parma & Trøffel, samt biff og løk.

Parma&trøffel pizzaen var tørr, og manglet den mozzarella osten de mente var der når vi spurte forsiktig.

Biff og løk var ok.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, janot2s

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!