“Meget god pizza”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Amerikansk, Pizza
Anmeldt 19. juli 2020

Vi bestilte to forskjellige pizzaer, og begge var like gode. Sprø, med mye fyll, og god og varm. Vært her før, like fornøyd nå.

1  Takk, May-Lis H

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Her er det om å gjøre å få folk inn og fortest mulig ut igjen. Eneste de kan er pizza. Hamburgerne er som skosåler, Cheesy Nachips skal liksom være med kjøttdeig men det var det veldig lite av.
Brusen man får servert er av dispenser og er helt dø.
Anbefaler ikke dette stedet bortsett fra hvis man skal spise pizza.

Takk, Gunnlaugerud
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Skal du spise på Peppes- så spis Pizza. Siden vi var flere dager på Beitostølen våger vi oss tilbake men ønsket noe annet enn pizza. Vi bestilte en hamburger til liten og en hamburger til stor . Vi fikk servert to skosåler. Det var tørt, alt annet enn ferskt kjøtt og rett og slett motbydelig. Min store feil var at jeg gikk dit sulten - og hjelpe meg som jeg angrer. Dette kan de ikke. De burde holde seg til pizza.
Siden de ikke var ydmyke nok til å se hvor dårlig det var- ryker nok pizza også neste gang.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, anitabK5917XI
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Akkurat som man bør kunne forvente av en Peppesrestaurant. Vi fikk rask servitør, mat og drikke kom raskt. Ble litt «glemt» etter at vi hadde fått mat og måtte gå til disken for å få betale. Fint sted for familier med barn.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, LilleUlv72
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk service for fotballgale Haldensere. Vi spurte pent om de hadde en smart tv, og om de kunne streame en opprykkskamp. Det var overhodet ikke noe problem. Vi sjekket inn bestilte pizza og egnet drikke, fikk fantastisk god pizza og service. Bare hyggelige folk og god mat.Takk for meget god service. ANBEFALES.

Dato for besøk: november 2019
Takk, hobbykokken

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!