“God service”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Amerikansk, Pizza
Anmeldt 20. september 2021

Besøkte stedet i september. Du vet hva du får når det gjelder pizza, den er helt OK. Godt øl servert raskt, og det gjør meg fornøyd. Vært her flere ganger før, og kommer sikkert tilbake.

Dato for besøk: september 2021
Takk, thomashQ2750CY

Anmeldt 2. august 2021

Grei nok pizza men alt annet trist. Dårlig sitteplass (ute), kjipt møblement, vissen potteplante, skittent wc og likegyldig betjening. Aldri mer.

Takk, martaeS3769DB
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ble middag på oss her etter en lang biltur. Kjempe koselig og litt nostalgisk Peppes lokalet! Renslig og fint! Ble raskt vist til et bord som ble vasket og desinfisert.

Fikk menyen og bestilling av drikke nesten med en gang av en kjempe hyggelig dame! Drikken kom raskt og vi bestilte noen småretter å starte med før pizzaene. Disse kom også ganske rask på bordet!
Rettete var akkurat fortært når pizzaene var klare. Helt perfekt timing på maten. Fantastisk service fra vår servitør! Veldig hyggelig og fulgte opp veldig bra. Profesjonelle rett og slett. Ikke ofte vi føler det sånn på andre Peppes vi har besøkt. Så dette var hyggelig !

Eneste jeg kan trekke for var at den ene forrettet kom når vi nesten var ferdig med pizzaene. Vi trodde den var glemt, men dukket plutselig opp! Så ble god og mett

Takk, sivertuhr
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Personalet var hyggelige og hjelpsomme. Vasket av bord, opplevde lokalet som rent og ryddig. Måtte ikke vente lenge for og få bestilt.

Takk, RogerA1652
Anmeldt 27. juni 2021

Denne mandagen var Peppes einaste matserveringsplassen me fann open. Dei hadde nokre andre rettar enn pizza - heilt OK mat. Blei mett. Smilefjes frå Mattilsynet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Trehar

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!