Tipp topp, tommel opp.

Fantastisk vakker tur. Lite vann i elven men vår eminente guide Steffen, loset oss trygt frem til... les mer

Anmeldt 9. august 2021
KristineHK83
Elvebåt til Mollisfossen

Fantastisk tur til Mollisfossen. Bør oppleves! Trivelige guider som stilte med bål og kokekaffe... les mer

Anmeldt 10. juli 2021
210lienj

Anmeldt 29. juli 2020

Flott tur opp Reisadalen og bålkaffe ved Mollisfossen. En trygg opplevelse hvor vi alle satt godt i båten og kunne gå tørrskodd fra land og fikk oppleve vill natur og fossefall opp nasjonalparken.

Takk, Navigate483202
mayhelenv, Eier på Svartfoss Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for at dere er fornøyde

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Flott elvebåttur på reisaelva. Nydelig natur. Mollisfossen var nydelig og turen opp og ned elva var en opplevelse.

Takk, hede_1985
mayhelenv, Eier på Svartfoss Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Takk for tilbakemeldingen. Så flotte bilder dere har delt

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Turen opp fra Bilto til Nausti va helt magisk. Båtføren va veldig stabil og man kjente trygghet. Utrulig hyggelig og service innstilt. Anbefale alle den der turn. Stor tommel opp

Takk, 599eivinds
mayhelenv, Eier på Svartfoss Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Så fint at der hadde en positiv opplevelse Dere er hjertelig velkommen igjen.

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Leide inn Svartfoss Adventure til å kjøre Barnas Turlag Nordreisa til Mollisfossen. De stilte med kjempedyktige og godt kjente guider som loset oss trygt både opp og ned helt på tampen av sesongen. Bålet fikk de opp i en fei til sultne småmagers begeistring! Hyggelige og hjelpsomme var de også. Tusen takk for en flott tur!!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, MatildePersen
May-Helen V, Owner på Svartfoss Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2018

Så fint at både store og små har hatt en fin tur, tross høst noe kjølig

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Meget bra naturopplevelser i fantastiske omgivelser. Reisa Nasjonal Park. Mollisfossen. Nedrefoss hytta. Imo fossen.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Curious791476
mayhelenv, Owner på Svartfoss Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2020