Tipp topp, tommel opp.

Fantastisk vakker tur. Lite vann i elven men vår eminente guide Steffen, loset oss trygt frem til... les mer

Anmeldt 9. august 2021
KristineHK83
Sommer ferie

Opplevelsen og servicen sto til forventningene. Veldig god informasjon i forkant av turen. Flink og... les mer

Anmeldt 20. oktober 2020
BEE E
Kreta, Hellas

Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Opplevelsen og servicen sto til forventningene.
Veldig god informasjon i forkant av turen. Flink og service venlig båtfører guide.

Takk, BEE E
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Min favorittdel var den tryggheten førerne ga meg før vi startet med mye god informasjon . Turen var fantastisk og opplevelsen var unik. Flott naturopplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 845eldbj_rgs
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk elvebåttur i sommer Anbefaler denne turen til alle, en fin naturopplevelse. Fin og koselig elvebåtfører som var fra Reisabåt.

Takk, TuridH89
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur til reisadalen takket være super service fra May Helen og Stein Magne! Både innlosjering på Svartfoss gård, hvor vi var helt for oss selv i fredelige omgivelser. Svar på alle våre tusen spørsmål med tanke på tips til turen mv, i forkant av turen og under opphold. Dagstur opp reisadalen i elvebåt med Stein Magne som hyggelig og trygg, god guide (vi hadde med oss en to-åring). Vi fikk bålkaffe og vi fikk padle kano siste stykket på nedovertur.
Vi rakk også å gå anbefalte tur til Sarafoss, og spise oss mette på bær. Og sola skinte på gyldne trær, hva mer kan man ønske seg av en høst-helg i nord?

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Ingvil2014
mayhelenv, Eier på Svartfoss Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen

Anmeldt 27. august 2020

Fantastisk natur og guiding med gode matopplevelser. Turen innom Imo og Mollisfossen var helt magisk.

Takk, BengtS177
mayhelenv, Eier på Svartfoss Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2020

Bra dere er fornøyde, og takk for oppdraget