Elvebåt til Mollisfossen

Fantastisk tur til Mollisfossen. Bør oppleves! Trivelige guider som stilte med bål og kokekaffe... les mer

Anmeldt 10. juli 2021
210lienj
Sommer ferie

Opplevelsen og servicen sto til forventningene. Veldig god informasjon i forkant av turen. Flink og... les mer

Anmeldt 20. oktober 2020
BEE E
Kreta, Hellas

Anmeldt 10. juli 2021

Fantastisk tur til Mollisfossen. Bør oppleves! Trivelige guider som stilte med bål og kokekaffe også!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, 210lienj
mayhelenv, Leder  på Svartfoss Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Tusen takk for tilbakemeldingen Og takk for fantastisk flotte bilder

Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Opplevelsen og servicen sto til forventningene.
Veldig god informasjon i forkant av turen. Flink og service venlig båtfører guide.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, BEE E
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Min favorittdel var den tryggheten førerne ga meg før vi startet med mye god informasjon . Turen var fantastisk og opplevelsen var unik. Flott naturopplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 845eldbj_rgs
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk elvebåttur i sommer Anbefaler denne turen til alle, en fin naturopplevelse. Fin og koselig elvebåtfører som var fra Reisabåt.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, TuridH89
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur til reisadalen takket være super service fra May Helen og Stein Magne! Både innlosjering på Svartfoss gård, hvor vi var helt for oss selv i fredelige omgivelser. Svar på alle våre tusen spørsmål med tanke på tips til turen mv, i forkant av turen og under opphold. Dagstur opp reisadalen i elvebåt med Stein Magne som hyggelig og trygg, god guide (vi hadde med oss en to-åring). Vi fikk bålkaffe og vi fikk padle kano siste stykket på nedovertur.
Vi rakk også å gå anbefalte tur til Sarafoss, og spise oss mette på bær. Og sola skinte på gyldne trær, hva mer kan man ønske seg av en høst-helg i nord?

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Ingvil2014
mayhelenv, Eier på Svartfoss Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen