Anmeldt 15. mars 2021 via mobile enheter

Overnattet med familien i forbindelse med skirenn. Trodde det var en spøk da vi ble ført opp til noe som så ut som et uthus. Det var en hytte som så ut som om den var satt opp på tidlig 70-tall og ikke gjort noe med etter det. Betalte ufattelige 1000kr, og det var ikke snakk om rabatt selv om vi påpekte mangelen på standard....

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, tiddelidei
Anmeldt 30. juli 2020

Kom hit en lørdagsettermiddag,skulle ligge her i noen dager. Dæ som møtte oss i resepsjonen var en meget hyggelig camping eier. Han fortalte at vi måtte være klar over at i kveld ble det musikk i grillhytta. Yes dæ trengte vi. Camping ligger meget idyllisk til,gode vognplasser med fjorn å fjell som naboer. Campingverten som eier navnet Bjørnar,var meget hyggelig,her fisket det kveite,og han deler med gjestene sine. En likanes kar. Her vil jeg anbefale alle som camper,at de stopper og bruker noen dager. Ikke langt til Storslett sentrum,ca 1 mil. Her føler man seg velkommen.. Hilsen Rose&Geir Roger

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Landevei2020
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 5 overnatta her både på vei til Vadsø og på tilbaketuren. Har prøvd både telt og hytte med god standard. Sauna er herlig, må bestilles på forhånd. Da har du badstuen i 2 timer. Liten elv like ved er gid til avkjøling. Fine forhold for fisk ved brygga. Det er også en flott tur opp til den majestetiske fossen som kan sees fra campingen. Vi kan anbefale dette stedet, og kommer helt garantert tilbake hit

Takk, Joern69
Anmeldt 12. august 2018

Vi var på vei oppover i Norge og skulle ha en overnatting på en campingplass og valgte denne. Det angret vi ikke på, fisket fra flyte"brygge" og koste oss i sola helt nede ved sjøen med utsikt over fjord og fjell. Etter fisking blir vi bedt inn i grillhytta av vertskapet, der alle som hadde lyst var velkomne og det ble vartet opp med tørrfisk, egen røykelaks og fortelling fra hvordan det var å bo der oppe og mange gode "skrøner" ble det nok utover kvelden. Etterhvert kom også tidligere eier og hilste på og vi må si at slik har vi ikke opplevd å bli møtt på noen camping før, og vi reiser gjerne tilbake og dette er et sted vi anbefaler. Rent og helt greit sanitæranlegg.

Romtips: Vi bodde med bobil og kan ikke si noe om utleie hyttene. Men pent og hyggelig var det der.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Dobba1987
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Overnattet her en natt på vei nordover, i en av de minste hyttene. Den var enkelt utstyrt med to køyesenger (plass til fire), bord/stoler, varmeovn og kokeplate. Helt Ok for et kort opphold. Plassen har også større og mer moderne hytter, samt plass for telt og bobiler. Hyggelig service av de som driver stedet. Campingen ligger fint til ved fjorden med gode solforhold og rett ved E6. Du kan se opp på fossen eller ut over fjorden. Flytebrygge med båtplass og muligheter for fiske. Lite men fint område for grilling med mer.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Fornebu