“Norsk Julebord ”

Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Storslett
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Buffet
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Var å fikk norsk julebord. Med nydelig mat og servering. 15 des 2018. Servicen fra personalet var perfekt. *****

Takk, kurtandreasn

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Bios, har ett trivelig lokale med hjemmekoselig atmosfære, de ansatte er høflig og velstelt.
Selve restauranten ligger ett steinkast fra elven . Innvendig er det dus og behagelig belysning, inventaret er rent og fremstår som nesten nytt. toalettene bærer preg av at det det i helgene serveres alkohol og lokalet fungerer da som uteplass. Menyen lokker med mye hjemmelaget og lokal mat. Maten er god og passer godt til de prisene Bios har satt.

Takk, 920arntn
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Maten var mye bedre før! Nå har vi stoppet her og spist etpar ganget de siste månedene, og blitt skuffet!! Kanskje det skyldes de høye forventninger som man kan til et spisested som virkelig har levert fortreffelig mat tidligere? Men både boboli og julemat har vært bethdelig bedre tidligere!! Kan det skyldes at man har slappet litt av, og forsøker å hvile på gamle lauvbær? Neste gang vi føler sulten gnage litt når vi nærmer oss Storslett, kan det hende det blir en hamburger på Cirkle K. Da er ikke forventningene så store. Takk for maten, det ble 3 stjerner for et middels måltid hva gjelder smak.

Takk, OleHammerfest
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Reinbiffen kan anbefales på det varmeste, rett og slett "to die for"! Koselige lokale, god service og rent! Kommer definitivt tilbake!

Takk, Sjarming
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Veldig god lokallaget mat. Helt utmerket service og lite ventetid før maten kom. Fint lokale er det og.
Anbefales å ta en tur innom

Dato for besøk: august 2018
Takk, Andersbirk

Reisende som så på BIOS, så også på

Har du vært i BIOS? Del dine erfaringer!