“Må da være mulig av kokken å legge litt ære i sitt arbeid.”
Anmeldelse av BIOS

BIOS
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Storslett
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Buffet
Anmeldt 27. juli 2020

Synd ikke kokken var på «jobb» idag.
Bestilte hvalbiff med fløtesaus. Etter 45 min ble maten servert. Biff med en kald sjy saus, maten ble sendt i retur. Når den kom tilbake var fløtesausen helt over den kalde sjy sausen, maten ble sendt i retur igjen!!! Ved 3. Gangs forsøk var det ny biff med varm og riktig saus.( grønnsakene var kokt/ dampet alt for lenge)
MEN ingen beklagelse eller noen form for ekstra service.
Ved nabobordet fikk de feil salat, ved et annet nabobord fik de to gjestene maten med 15 min mellomrom.

Takk, toreb252

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Dette er fantastisk spiseplass. Interiøret er veldig fint og hele plassen er nylig pusset opp. Veldig mange flotte detaljer.
Servicen er upåklagelig. Maten er suverent god, og det meste er kortreist. Anbefaler Bios på det varmeste.

Takk, NorthStar23496048460
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Bios satser på kortreist og autentiske mat. Råvarene er førsteklasses og serveringen blid og hyggelig. Interiøret er verdt turen alene. Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, Meget
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Nydelig mat i flotte omgivelser
og trivelig betjening. Spist både lunch og middag og like fornøyd Absolutt å anbefale

Takk, KariH733
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Fikk servert den beste burgeren (og kyllingsalat dagen etter) på Bios! Saftig, smakfullt, nydelige lokaler og trivelig betjening! Takk for to gode måltid - jeg kommer garantert tilbake for flere!

1  Takk, sarahY8366SX

Reisende som så på BIOS, så også på

Har du vært i BIOS? Del dine erfaringer!