“Pizzaaften”
Anmeldelse av Bella Italia

Bella Italia
Vurdert som nr. 4 av 8 Restauranter i Andenes
Anmeldt 20. juli 2020

En trivelig aften. Nydelige pizza, utmerket biffsnadder og herlig rekesalat. Vi fikk rask og god servering. Et flott sted for lunch og kveldskos. Tore var særdeles godt fornøyd.

Takk, BjornVikas

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza, tynn bunn og mye smak! vi bestilte to store, andenes spesial var utrolig god. Var mer enn nok til 4 personer, tok med litt til «nattmat» på hotellet.

1  Takk, Indragintaliene
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj den første dagen i Andenes og siden denne restauranten var den som var åpen bestemte vi oss for den. Bestillte pizza som var kjempegod og velsmakende på tynn italiensk bunn som vi liker så godt. Kyllingsalaten både så og smakte utmerket og barnet i familien spiste chicken nuggets som var ifølge han bedre enn McDonald’s sine eieren var imøtekommende og veldig hyggelig. En fin opplevelse ☺️

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ingvild1978
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Spiste her under et jobbopphold på Andenes. Hadde lest litt av hvert om stedet her på TA men tok sjansen da prisnivået var overkommelig. Jeg ble overrasket over hvor god pizzaen var, kan virkelig anbefale dette stedet. Kort ventetid og god service. Manglet dressing til pizzaen (takeaway) men bortsett fra det har jeg ingenting å utsette. Godt fornøyd!

Takk, snipa
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Pizzaen her er helt flat og er noe man ikke blir mett av.. Typisk kebabsjappe! Synet heller ikke renholdet er på topp på dette stedet

Dato for besøk: august 2016
Takk, mathilddeilertsen

Reisende som så på Bella Italia, så også på

Har du vært i Bella Italia? Del dine erfaringer!