“Helt greit”
Anmeldelse av Orion Restaurant

Orion Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Andenes
Anmeldt 10. januar 2019

Maten her var helt grei, men kelnerne her var ikke så blide denne gangen dessverre. Ellers så var maten et helt grei.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, David_Kar02

Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj med kollegaer. Lite cafeutvalg, men vi valgte tørrfisksuppe fra forrettene. Denne var kjempegod! Gratis kaffe og en nydelig hjemmelaget milkshake trekker også opp. Trivelig atmosfære med maritimt preg.

1  Takk, veggur-16
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

For det første var betjeningen arrogante, i dårlig humør - muligens som følge av sinte gjester som klaget på at maten ikke kom. For oss tok det ca 45 minutter før maten kom. Og da den kom var maten kald til iskald, smakløs og fremsto som verre enn gatekjøkkenmat hva presentasjon angår. Om ikke det var nok fikk vi begge akutte mageproblemer bare en halvtime etter inntak av den såkalte maten. Kort fortalt det verste restaurantbesøket noensinne.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, trondaarre
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Etter 20 minutter uten å få bestilt mat forlot vi stedet. Pene lokaler, men trist at vi aldri fikk prøvd maten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kornheide
Anmeldt 12. juli 2018

Vi spiste pasta og spareribs. Pastaen var bra, men spareribsen var tørr og delvis brent. Vi ventet én time på maten etter bestillingen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tomC7101IG

Reisende som så på Orion Restaurant, så også på

Har du vært i Orion Restaurant? Del dine erfaringer!