“IKKE gå hit!!”
Anmeldelse av Orion Restaurant

Orion Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Andenes
Anmeldt 2. august 2021

Forferdelig opplevelse! Først møter vi sur og lite hyggelig betjening som sier at alle bord er opptatte. Vi ser at noen reiser seg fra et bord og er på tur å forlate. Vi får da dette bordet etter 10 min ventetid. Klokken var over 21.00 så vi fikk bare bestille fastfood , som var greit nokk da vi var meget sultne. Maten kommer raskt til bordet. For det første ser maten lite appetittelig ut, lite farge og rotete på tallerken. Maten smaker ikke godt, kjøttet var tørt, ingen krydder. (kan virke som kokken glømte å krydre kjøttet). Sausen var heller ingen smak, var som vann rundt tallerkenen. Dette kunne ikke spises og vi ville klage på maten for å få nytt. Da vi klager møter vi arrogant og frekk betjening., samt kokk. Han kunne ikke skjønne hva som var galt. Vi forlater steder, men kokken springer etter oss for betaling. Fikk bare beskjed om å betale og forlate. Dette er den verste behandlingen jeg har opplevd på restaurant i mitt liv.

HIGHLY NOT RECOMMENDED!!!

1  Takk, CamillaH1283

Anmeldt 12. august 2020

Dessverre ikke ledig noe annet sted. Fikk finnbiff som kom i en tynn vannaktig saus, lite smak og lite appetittelig på farge. Partner tok kveite som var oberstekt og tørr. Virket ikke fersk. Ikke billig mat heller. Kommer ikke frivillig tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 67annickens
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Tok utrolig lang tid å få maten 40 minutter, maten var helt ok men hadde forventet mer med all ventetiden.

Takk, johannesp535
Anmeldt 25. juli 2020

Vi fikk nydelig mat. Personale var hyggelig og imøtekommende. Restauranten ligger sentralt i nærheten av spennende omgivelser og turistiske aktrasjoner.

1  Takk, Anton3320
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Topp restaurant, rimeleg og god mat med store porsjoner. Viss du besøker Andenes vil eg absolutt anbefale å ta middagen på Orion. Victor frå Litauen serverer deg utsøkt fisk,kval og kjøtt frå det lokale markedet effektivt og kjapt. Fiskesnacks til forrett, Breiflabb, torsketunger, fiskepasta og kvalbiff
med baktpotet og grønnsaker i store posjoner må berre smakes.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Q4247IHjanh

Reisende som så på Orion Restaurant, så også på

Har du vært i Orion Restaurant? Del dine erfaringer!