Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 22. juli 2020

Måtte ta dette alternativet da alt annet var opptatt. Rommene OK, men luktet blanding av frityrolje ( fra kjøkkenet i resturantene nedenunder) og kloakk fra vann låsene på badet.
sengene OK .
For dyrt i fht.det tidligere nevne, og ikke frokost.

1  Takk, sussiho
Bella Lemoine, Daglig leder på Grønnbuene Rorbu Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2020

Hei! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Vi beklager at vi ikke leverte opp til dine forventninger, noe vi tar med oss videre. Ha en fin dag og velkommen tilbake til Andenes!

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Flott beligenhet, men den ikke overveie for slitasje i rorbuen, føltes skittent, spesielt i pandemi tide. Vi måtte desinfisere overflater.
Dyrevennlig og romslig soverom med flott utsikt og gode senger.
Kjøkken egner ikke seg til matlaging, kjøkken mangler oppvaskmaskin. Da går mye tid både matlaging og oppvask, til slutt slapper man ikke av...
Mangler litt komfort, klesknagger og noe koselig pynt.

Takk, rosemeryp961

Hei! Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det og tar det til etterretning. Vi beklager at du ikke fikk det oppholdet du ønsket. Ha en fin dag!

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Kan dessverre ikke anbefale å overnatte på Grønnbuene Rorbu Hotel. Kr 2898 for en familie på fem er altfor mye for et veldig slitent sted. Rommene luktet varm, innestengt plast da vi kom. Møblementet meget slitent. Dusjen luktet innestengt vann. Det var en ødelagt elektrisk kontakt som minstemann på seks fikk et lite støt av. Betjeningen på restauranten kunne knapt engelsk. For denne prisen hadde jeg ventet mer. I tillegg kunne vi spart mye penger på å ha en ekstraseng på det store rommet i stedet for et eget rom. Det ble vi ikke opplyst om da vi bestilte. Vi kommer definitivt ikke tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, kvitregerd
Ingela H, General Manager på Grønnbuene Rorbu Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2017

Hej Gerd!
På vägar av hela vårt team önskar jag be om ursäkt för att du hade en dårlig upplevelse när du besökte Andenes.
Jag ska personligen följa upp med housekeeping varför rummet ditt inte var fräscht när du checkade in. Detta ska självklart vara OK och det är verkligen beklagligt att vi inte hade ordnat det åt dig och din familj.
Strömkontakten är tatt hand om och ska nu vara hel igen.
Jag kan vara enig i att personal ska prata engelska om inte ett skandinavisk språk. Dessvärre tillhör restauranten på Grønnbuene inte oss, utan är en fristående restaurant, och vi har så med inte möjlighet att bestämma anställningskrav där. Jag ska naturligtvis gärna ge vidare din feedbackback om detta till ägarna av restauranten.
Återigen beklagar vi på det yttersta att du hade en dålig upplevelse hos oss.

Anmeldt 25. januar 2017

Bodde på Grønnbua i ca 3 uker ifm jobb. Fikk et veldig bra rom, med utsikt retning nord/vest. Rent og pent var det også på rommet. Dette er et godt alternativ til å bo på hotell.Var nesten daglig inne å reide opp sengen byttet håndkle osv. Det er et spisested i samme bygning som har mye god mat. Er du heldig med været kan du sitte ute å nye måltidet eller en kald pils. Det gjorde jeg :-)

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Frank B
Ingela H, General Manager på Grønnbuene Rorbu Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2017

Hej Frank!
Tack för din feedback! Så trevligt att höra att du hade ett fint uppehåll hos oss. Grønnbuene Rorbu Hotel är fint om man ska bok i en längre period eftersom alla dubbelrum har kök, så det är bra att det passade dina behov. Vi hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till oss i framtiden och tackar för denna gången.

Anmeldt 28. juli 2016

Vi tilbragte en natt i den midterste bygningen på Grønnbuene, perfekt beliggenhet nede ved sjøkanten. Rommet var nyoppusset, pent og funksjonelt, med et lite tekjøkken, to senger, to lenestoler, bord og stol samt TV. Badet var av eldre dato, ingen varmekabler men varmt og helt greit. Det eneste vi savnet var flere stikkontakter. Pluss for takvindu som ga et luftig inntrykk selv om rommet ikke var så stort samt at det var god plass til å henge av seg yttertøy. Vi testet ikke wifi da vi hadde medbragt.

Nøkkel måtte hentes på hotell Andrikken, ca 10 minutters spasertur unna. Det tok litt tid å få nøkkel fordi vi hadde booket via nettet like før og det var hektisk i resepsjonen med kun én person på vakt, men vi fikk god service. Litt kronglete å måtte levere nøkkelen samme sted neste morgen, vi skulle ta tidlig ferje over til Gryllefjord og valgte at en plasserte seg i ferjekø mens den andre spaserte til hotellet for å levere nøkkelen, det ble en frisk morgentur.

Frokosten ble servert i Grønnbua II, her var godt utvalg, ferskt brød og alt man trenger. Minus for bløtkokte egg som var steinharde. Vi ba om vann og fikk raskt en mugge på bordet, hyggelig betjening og god service.

Her bor jeg gjerne igjen, dette må være et perfekt sted også om man reiser vinterstid. Men prisen er for høy, dette gjelder også generelt i regionen.

Romtips: Midterste bygning er oppusset
Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, ekbno
Ingela H, General Manager på Grønnbuene Rorbu Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2016

Tack för din feedback på ditt sista uppehåll hos oss. Det gläder oss att höra att du hade ett fint uppehåll på Grønnbuene och trivdes med rummet. Vi förstår att det ibland kan vara olämpligt med in- och ut-check på Andrikken Hotell, men vi hoppas du kunde njuta av den friska sjöluften på din morgon promenad. Tillsammans med en god frukost hoppas vi att du fick en god start på dagen. Vintern i Vesterålen är väldigt populär och jag kan gott rekommendera ett besök för att uppleva norrskenet och späckhuggare. Vi hoppas vi får välkomna er tillbaka till oss i framtiden och tackar för denna gången.