Gratis avbestilling frem til 26.08.22
eDreamsUSD 146
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Reiste til Andøya for å finne finværet. Grønnbuene har fin og sentral beliggenhet. Fine og rene rom. Men forsidebilde er misvisende.. kun suiten som har jacuzzi og den var ikke tilgjengelig. Vi savnet et par stoler til å bruke i svalgangen i finværet.. den vi fant var klar for søppel-containeren. Ellers sov vi veldig godt! Takk for oss!

1  Takk, kjerstiSBye
Bella Lemoine, Daglig leder på Grønnbuene Rorbu Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2020

Hei Kjerti, så flott at du hadde ett fint opphold hos oss. Din tilbakemelding setter vi stor pris på! Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juli 2020

Måtte ta dette alternativet da alt annet var opptatt. Rommene OK, men luktet blanding av frityrolje ( fra kjøkkenet i resturantene nedenunder) og kloakk fra vann låsene på badet.
sengene OK .
For dyrt i fht.det tidligere nevne, og ikke frokost.

2  Takk, sussiho

Hei! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Vi beklager at vi ikke leverte opp til dine forventninger, noe vi tar med oss videre. Ha en fin dag og velkommen tilbake til Andenes!

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Flott beligenhet, men den ikke overveie for slitasje i rorbuen, føltes skittent, spesielt i pandemi tide. Vi måtte desinfisere overflater.
Dyrevennlig og romslig soverom med flott utsikt og gode senger.
Kjøkken egner ikke seg til matlaging, kjøkken mangler oppvaskmaskin. Da går mye tid både matlaging og oppvask, til slutt slapper man ikke av...
Mangler litt komfort, klesknagger og noe koselig pynt.

Takk, rosemeryp961

Hei! Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det og tar det til etterretning. Vi beklager at du ikke fikk det oppholdet du ønsket. Ha en fin dag!

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Kan dessverre ikke anbefale å overnatte på Grønnbuene Rorbu Hotel. Kr 2898 for en familie på fem er altfor mye for et veldig slitent sted. Rommene luktet varm, innestengt plast da vi kom. Møblementet meget slitent. Dusjen luktet innestengt vann. Det var en ødelagt elektrisk kontakt som minstemann på seks fikk et lite støt av. Betjeningen på restauranten kunne knapt engelsk. For denne prisen hadde jeg ventet mer. I tillegg kunne vi spart mye penger på å ha en ekstraseng på det store rommet i stedet for et eget rom. Det ble vi ikke opplyst om da vi bestilte. Vi kommer definitivt ikke tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, kvitregerd
Ingela H, General Manager på Grønnbuene Rorbu Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2017

Hej Gerd!
På vägar av hela vårt team önskar jag be om ursäkt för att du hade en dårlig upplevelse när du besökte Andenes.
Jag ska personligen följa upp med housekeeping varför rummet ditt inte var fräscht när du checkade in. Detta ska självklart vara OK och det är verkligen beklagligt att vi inte hade ordnat det åt dig och din familj.
Strömkontakten är tatt hand om och ska nu vara hel igen.
Jag kan vara enig i att personal ska prata engelska om inte ett skandinavisk språk. Dessvärre tillhör restauranten på Grønnbuene inte oss, utan är en fristående restaurant, och vi har så med inte möjlighet att bestämma anställningskrav där. Jag ska naturligtvis gärna ge vidare din feedbackback om detta till ägarna av restauranten.
Återigen beklagar vi på det yttersta att du hade en dålig upplevelse hos oss.

Anmeldt 25. januar 2017

Bodde på Grønnbua i ca 3 uker ifm jobb. Fikk et veldig bra rom, med utsikt retning nord/vest. Rent og pent var det også på rommet. Dette er et godt alternativ til å bo på hotell.Var nesten daglig inne å reide opp sengen byttet håndkle osv. Det er et spisested i samme bygning som har mye god mat. Er du heldig med været kan du sitte ute å nye måltidet eller en kald pils. Det gjorde jeg :-)

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Frank B
Ingela H, General Manager på Grønnbuene Rorbu Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2017

Hej Frank!
Tack för din feedback! Så trevligt att höra att du hade ett fint uppehåll hos oss. Grønnbuene Rorbu Hotel är fint om man ska bok i en längre period eftersom alla dubbelrum har kök, så det är bra att det passade dina behov. Vi hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till oss i framtiden och tackar för denna gången.