Lol.travel
      9.8 km fra Hotell Marena
      0.4 km fra Hotell Marena
      Se flere hoteller i Andenes
      Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Rene rom, hyggelig atmosfære og blide medarbeidere. God rengjøring på rommene og i fellesarealene. God frokost med ferske varer.
      Beligghenheten er sentral og det er kort avstand til handelsgaten.
      Fin kunstverk på vegger!

Dato for oppholdet: juli 2017
      Takk, Hryslett
      Anmeldt 18. oktober 2017

På sykletur fra nord ble det stopp på Andøya og Hotell Marena. Stor servicevilje, hyggelig rom med velsmakende kaffeutvalg til kapselmaskinen på rommet.
      Frokostsalen var intim og hyggelig med greit uvalg. Hyggelig salong nær resepsjonen. Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2017
      • Reisetype: Reiste alene
      Takk, Peellef
      Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Et veldig hyggelig hotell med rene rom, gode senger og fint frokostrom. Vi kommer gjerne igjen og anbefaler hotellet videre til andre. Her kan man også få smurt seg nistemat i frokostsalen. Fin beliggenhet i sentrum nært pub og restauranter.

Dato for oppholdet: august 2017
      Takk, 767vegarh
      Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Overnattet 3 netter i forbindelse med Andøya Airshow. Relativt nytt hotel, rent og pent. Pent rom med godstol og kapselmaskin.Ok frokost, hyggelig betjening. Koselig frokostsal og stue. Meget fleksible med sen utsjekk.

Takk, janinger2016
      Anmeldt 13. mars 2017

Et greit og relativt lite hotell midt i byen. Helt greie rom og bad med kaffekoker og skrivebord. Frokosten var altså helt grei, selv om egg og bacon savnes. Kalde løskokte egg er ikke det samme. Ferskt brød og godt utvalg i pålegg veier opp.

Dato for oppholdet: mars 2017
      Takk, Runar N