Booking.comUSD 132
Agoda.comUSD 142
eDreamsUSD 132
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Skulle overnatte en natt og ble positivt overrasket. Hadde ikke forventet oss en slik trivelig atmosfære og fint rom. Trivelig og serviceinnstilt resepsjonist. Hotellet er sentralt og har parkering nært. Pluss for kjøleskap på rommet. Eneste som trekker ned er vifta utenfor rommet som gjorde at vi ikke kunne ha vinduet åpent om natta.

1  Takk, gollerassi
Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Rene rom, hyggelig atmosfære og blide medarbeidere. God rengjøring på rommene og i fellesarealene. God frokost med ferske varer.
Beligghenheten er sentral og det er kort avstand til handelsgaten.
Fin kunstverk på vegger!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Hryslett
Anmeldt 18. oktober 2017

På sykletur fra nord ble det stopp på Andøya og Hotell Marena. Stor servicevilje, hyggelig rom med velsmakende kaffeutvalg til kapselmaskinen på rommet.
Frokostsalen var intim og hyggelig med greit uvalg. Hyggelig salong nær resepsjonen. Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Peellef
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Et veldig hyggelig hotell med rene rom, gode senger og fint frokostrom. Vi kommer gjerne igjen og anbefaler hotellet videre til andre. Her kan man også få smurt seg nistemat i frokostsalen. Fin beliggenhet i sentrum nært pub og restauranter.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 767vegarh
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Overnattet 3 netter i forbindelse med Andøya Airshow. Relativt nytt hotel, rent og pent. Pent rom med godstol og kapselmaskin.Ok frokost, hyggelig betjening. Koselig frokostsal og stue. Meget fleksible med sen utsjekk.

Takk, janinger2016