eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig hotell. Ikke la fasaden til hotellet bli det eneste inntrykket. Rommene er rene og moderne. Egen kaffetrakter og veldig hyggelig betjening. Ligger sentralt. Gratis parkering og koselige fellesarealer.
Anbefales her på andenes

Takk, 712astrids
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Ryddig og rent! Hyggelig og kunnskapsrik betjening! God sørvis og flotte lokaler, greit plassert i Andenes sentrum og fin pris! Booker lett her igjen hvis vi kommer her igjen Kan lett anbefales til alle

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, h_konh326
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Skulle overnatte en natt og ble positivt overrasket. Hadde ikke forventet oss en slik trivelig atmosfære og fint rom. Trivelig og serviceinnstilt resepsjonist. Hotellet er sentralt og har parkering nært. Pluss for kjøleskap på rommet. Eneste som trekker ned er vifta utenfor rommet som gjorde at vi ikke kunne ha vinduet åpent om natta.

1  Takk, gollerassi
Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Rene rom, hyggelig atmosfære og blide medarbeidere. God rengjøring på rommene og i fellesarealene. God frokost med ferske varer.
Beligghenheten er sentral og det er kort avstand til handelsgaten.
Fin kunstverk på vegger!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Hryslett
Anmeldt 18. oktober 2017

På sykletur fra nord ble det stopp på Andøya og Hotell Marena. Stor servicevilje, hyggelig rom med velsmakende kaffeutvalg til kapselmaskinen på rommet.
Frokostsalen var intim og hyggelig med greit uvalg. Hyggelig salong nær resepsjonen. Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste alene