“Ensomønskeråspisegodt”

Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020

Spiste lunsj der idag, absolutt ike imponert. Ventet lenge i kø uten at noen brydde seg om å spørre hva vi ønsket. Etterhvert klarte vi å få kontakt med en servitør for å spørre om de hadde bord til oss, fikk da et vennlig svar om at det hadde de. Ventet lenge på maten, en burger som var grei,men ikke mer enn grei samt en vassen fiskesuppe som smakte mer av vann enn av fisk. Synd at det omtrent ikke finnes fiskeretter på menyen på et sted som ligger midt i matfatet for dette.

Takk, Passenger192777

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ventet i 50 minutter før maten kom. Bestilte burger og den var helt grei, ikke mer enn det. Gode fries, og greie priser på rettene. Desserten var veldig god(sjokoladefondant).

Takk, Hannehp
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og service.
Vi spiste sopprisotto og speket sei til forrett. Til hovedrett omvendt bacalao. Alt smakte veldig bra. Godt vinutvalg og hyggelig betjening. Man kan ikke forvente noe mer! Absolutt en plass en må besøke om man er på Andenes. Husk å bestille bord siden det ikke er en stor restaurant Vi kommer tilbake

Takk, Johanoksholen
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service! Men... husk å bestille bord i forveien. Her er det fullt! Og prøv omvendt bacalao!

1  Takk, Indragintaliene
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vært her to dager under vårt opphold på Andøya. Fint lokale i sentrum av Andenes. Variert utvalg på menyen, inkludert flere fiskeretter. Egen barnemeny. Spiste falafel den ene dagen, i wrap med salat. God rett, kunne med fordel hatt litt mer dressing og krydder, ble litt vel mye grønnsalat. Flott vegetaralternativ.
Valgte ishavsrøye den andre dagen. Fisk med sprøstekt skinn, risotto, grønnsaker og kremet ruccolasaus. Nydelig fisk. Personlig preferanse hadde vært potetstappe over risotto, men alt i alt en god rett, god saus.
Flere av de andre i selskapet skrøt av omvendt bacalao, som visstnok er restaurantens beste rett.
Anbefaler en tur innom, primært for fiskerettene.

Takk, christiansB6084JA

Reisende som så på Arresten, så også på

Har du vært i Arresten? Del dine erfaringer!